Susisiekimo ministerija patvirtino Šventosios uosto statymo programą, pagal kurią šis uostas būtų baigtas statyti 2013 metų rugsėjo 30-ąją, tačiau šiandien dar niekas negali garantuoti, kad per penkmetį Šventosios uostas bus atstatytas, penktadienį rašo dienraštis „Klaipėda“.
Kartais šio uosto statybos stringa dėl tokių smulkmenų, kurios sveiku protu nesuvokiamos - kelerius metus Šventosios uosto teritorijos detaliojo plano derinimas buvo įstrigęs vos dėl 15 kvadratinių metrų.
Dabar jau paruoštas naujas detalusis planas ir tų 15 kv. m, dėl kurių vyko ginčas su „Energetiko“ bendrove, jame neliko. Dėl to, kad netinkamai buvo parengtas detalusis planas, kuris teisme užginčytas, atsakomybę turėtų prisiimti ankstesnė Klaipėdos apskrities viršininko administracijos vadovybė.
Dabartinis Klaipėdos apskrities viršininko administracijos sekretorius Vaidotas Linkus tikino, kad šiemet Šventosios uosto reikalai sparčiai pajudėjo, nes tarp apskrities administracijos, uosto direkcijos ir Palangos savivaldybės pasirašytas bendradarbiavimo susitarimas. Net ir po šio susitarimo kai kurie derinami dokumentai ilgai užsiguli Palangos savivaldybėje. Jos klerkai negali apsispręsti, kokią rezoliuciją rašyti, jei jie nėra Šventosios uosto akvatorijos savininkai.
Naujai parengtą Šventosios uosto detalųjį planą Palangos savivaldybėje numatoma tvirtinti šių metų birželio 23 dieną. Preliminariai numatyta, kad pastatyti uostą kainuos 200 mln. litų.