Specialistė apie supainiotus medikamentus: „Situacija krizinė, nes vaistas – labai stiprus“

Farmacininkai susipainiojo medikamentų pakuotėse, ir vietoj vienų nervų sistemą veikiančių vaistų supakavo kitus. Anot vaistininkų, sumaišytus vaistus galėjo įsigyti beveik 1000 lietuvių.

Specialistai perspėja, kad padėtis yra kritinė.

„Atropino, kuris yra atšaukiamas iš vaistinių šiuo metu vaistinėse buvo. Ir preliminariais duomenimis, jo buvo įsigyta apie 850 pakuočių. Tiek pacientų galėjo įsigyti vaistą, kuris buvo ne jiems skirtas. Situacija yra krizinė, nes vaistas yra labai stiprus“, – tikina Vaistinių asociacijos vadovė Kristina Nemaniūtė-Gagė.

Pacientams, nukentėjusiems dėl supainiotų vaistų, kol kas nenumatomos ir kompensacijos ar kitos žalos atlyginimo metodas.

„Valstybinės institucijos nėra parengusios plano, kad vaistų gamintojai privalėtų ne tik susirinkti vaistus iš didmeninio platinimo įmonių ir vaistinių, bet ir iš pacientų, ir kompensuoti nuostolius tiek vaistinėms, tiek pacientams. Toks pats atvejis kuomet buvo su „valsartanu“, kuomet 20 000 pacientų galimai įsigijo nekokybiško vaisto“, – sako Kristina Nemaniūtė-Gagė.

 Lietuvoje vaistų pakuotės sumaišomos pirmą kartą. Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos duomenimis, per pastaruosius trejus metus Amerikoje ir Europos Sąjungoje fiksuoti keturi panašūs atvejai.

 Valdžia tokios kritikos nesupranta, esą sistema veikia gerai, nes pavojingas preparatas iš vaistinių lentynų pašalintas.

Daugiau žiūrėkite TV3 reportaže


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų