Tradiciniame Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) ir Vilniaus miesto savivaldybės administracijos susitikimo metu, LNTPA direktorius Mindaugas Statulevičius paminėjo, jog Vilniuje pasiteisino dabar taikomas parkavimo vietų arčiau miesto centro mažinimas.

Tai viešai yra pripažinusi ir savivaldybė, todėl praėjus jau 3 metams po paskutinio zonavimo, tikslinga vėl siekti teritorijų peržiūrėjimo, atsižvelgiant ir į per tą laikotarpį patvirtintą Vilniaus Darnaus judumo planą.

Pasak M. Pakalnio, artimiausiu metu ketinama keisti ir parkavimo normatyvus, praplečiant esamas zonas ir įvedant kompensavimo priemones už alternatyvaus judumo skatinimą: įrengiant krovimo stoteles elektromobiliams, dviračių saugojimo, dalijimosi automobiliais vietas.

„Dabar analizuojame kitų miestų patirtis ir matome, kad ne visiems tai pasisekė“, – sakė M. Pakalnis.

Jis pabrėžė, kad pirmajame plane lieka Bendrojo plano tvirtinimas, o parkavimo zonų keitimas bus svarstomas vėliau. Vilniaus architektas pažymėjo, kad miestas taip pat palankiai nusiteikęs dėl alternatyvos – bendramiestinio parkavimo įrengimo už sklypo ribų.

„Mes suprantame, kad reikia kuo daugiau parkavimo vietų, kuriomis naudotųsi kuo daugiau skirtingų žmonių“, – susitikimo metu sakė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Anot jo, šiuo metu savivaldybės įmonei „Susisiekimo paslaugos“ yra pavesta labiau integruoti esamas parkavimo vietas, kad jos būtų prieinamos daugiau vairuotojų.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų