REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trakų rajone anksčiau į Seimą rinkto Jaroslavo Narkevičiaus vadovaujama Susisiekimo ministerija, pernai skirstydama 150 mln. eurų papildomo kovidinio paketo lėšas keliams, „išskirtinai“ norėjo finansuoti vieno kelio Trakų rajone asfaltavimą, sako susisiekimo ministras.

Trakų rajone anksčiau į Seimą rinkto Jaroslavo Narkevičiaus vadovaujama Susisiekimo ministerija, pernai skirstydama 150 mln. eurų papildomo kovidinio paketo lėšas keliams, „išskirtinai“ norėjo finansuoti vieno kelio Trakų rajone asfaltavimą, sako susisiekimo ministras.

REKLAMA

Įvertinti kelio Šklėriai-Aluona asfaltavimo aplinkybes teisėsaugos prašantis Marius Skuodis teigia, kad Lietuvos automobilių kelių direkcijos buvo prašoma neginčyti ministerijos sprendimų ir įgyvendinti jos nurodytus projektus.

„Auditoriai atkreipė dėmesį į keletą objektų. Vienas iš jų yra Trakų rajono, kad ir kaip būtų keista, keliukas, kurį ministerija norėjo finansuoti išskirtinai, lyginant su kitais objektais“, – žurnalistams pirmadienį sakė M. Skuodis.

Anot jo, Kelių direkcija, kuriai tuo metu vadovavo Vitalijus Andrejevas, nepritarė kelio finansavimui, ir  pernai liepos pradžioje ministras jį nušalino nuo pareigų.

REKLAMA
REKLAMA

Laikinu direkcijos vadovu buvo paskirtas Remigijus Lipkevičius, kuris vėliau laimėjo LAKD vadovo konkursą, ir kelio Šklėriai-Aluona finansavimas buvo patvirtintas.

REKLAMA

„Pagal Vyriausybės tvarką iš esmės to (kelio Šklėriai-Aluona finansavimo – BNS) nebuvo galima daryti, nes buvo akivaizdžios prognozės, kad iki metų galo to padaryti bus neįmanoma“, – sakė M. Skuodis.

„Būtent dėl to mes kreipėmės pakartotinai į Specialiųjų tyrimų tarnybą (STT) ir Generalinę prokuratūrą, įvertinti tiek viso finansavimo, tiek būtent šio objekto finansavimo aplinkybes, kad būtų išsklaidytos visos abejonės ir atsakyta į klausimus“, – kalbėjo ministras.

Jis atkreipė dėmesį, kad dabartinė direkcijos vadovybė taip pat teigia, jog „tokių sprendimų neturėjo būti daroma“.

REKLAMA
REKLAMA

„Dabartinė vadovybė (Kelių direkcijos – BNS) taip pat sako, kad tokių sprendimų neturėjo būti daroma, nes yra sudarytos prioritetinės kelių eilės ir taip paprastai įsisprausti nereikėtų“, – sakė M. Skuodis.

Pagal Vyriausybės pernai patvirtintą tvarką lėšos iš kovidinio paketo turėjo būti skiriamos keliams, kurių remonto darbai būtų užbaigti iki 2020-ųjų gruodžio pradžios, tačiau susisiekimo ministras sako, jog kelias Šklėriai-Aluona iki šiol nėra baigtas ir dabar jam lėšos skiriamos iš Kelių priežiūros programos.

J. Narkevičius pernai birželį 1 km ilgio keliui Šklėriai-Aluona I skyrė 366,3 tūkst. eurų, nors LAKD informavo, kad jog kelias neatitinka finansavimo aprašo. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot Susisiekimo ministerijos pranešimo, vidinis auditas nustatė, kad J. Narkevičiaus sprendimas buvo priimtas pažeidžiant aprašą, be to, šis kelias yra akligatvis, jame nedidelis eismo intensyvumas, jam remontuoti nebuvo gauta paraiškų, neparengtas ir nepatvirtintas techninis projektas, neatlikta jo ekspertizė.

Pernai spalį BNS pranešė, kad Generalinė prokuratūra nutarė neginti viešojo intereso ir nesikreipti į teismą dėl neteisėtai, kaip anksčiau teigė patys prokurorai, skirtų 300 tūkst. eurų kelio Šklėriai-Aluona asfaltavimui.  

Greitai įgyvendinamiems kelių projektams iš šio paketo J. Narkevičius pernai papildomai paskirstė iš viso 150 mln. eurų. Visi darbai turėjo būti baigti iki gruodžio 1-osios. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų