Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kiek suprantu pats būsite kažkokios tai kavinės savininkas. Nereikia čia perdėti kad po kiekvieno nusilengvinusio kliento reikia dezodorantu lėkti ir kvėpinti,užtenka paprasčiausios higienos. Iš jūsų pasisakymo galima suprasti kad visai galimas dalykas, jog jūsų kavinėje to nėra. Beje straipsnyje svarbiausias dalykas nebuvo tualetas,tai maistas. O jis buvo sūrus ir dar užsakymas buvo sumaišytas. Labai gerai pagalvokit ar jūs norėtumėte sumokėję po 12 lt už kugelio gabaliuką gauti jį velniškai sūrų ir dar priedo to gauti padavėjos patyčių?
Jau vien nuo skaitymo sutase, ir nuo pacio patiekalu pasirinkimo (kiaules ausis- o siera ar isvalyta?), o ka kalbeti, jei ten realiai nueiti pavalgyti. Druskos privaryta, kad maziau gestu ir ilgiau stovetu. Lietuviskas monkes biznis. Kai pagalvoji, kaip viskas pagedo per 15 metu, o gal visada buvo pagede?
Tokiu klientu esu mates nors nedaug ,per 10 metu juos gerai pazystu tai toks gyvenimo budas kaip viskas ne taip.Kaip reikia po apsiskusio pasaziro purkst dezodoro nes gali ateiti nepatenkintas ponas.Jau geriau pelnas geriau buna mazesnis nei tokie ponai prota pi....a.Cia kaip kiaulem jovalo kuo pigiau ir kuo daugiau.
Aš toje kavinėje paskutinį kartą valgiau prieš kokius 8 metus. Maistas buvo labai neskanus. Ir nuo to laiko daugiau ten nebeinu. Vadinasi net per ilgą laiką teigiamų permainų ten nėra.
Skaitytojo naujiena: kavinė, kurios nesinori prisiminti