REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lina Abromavičienė

Į „Šiaulių naujienų“ redakciją kreipėsi šiaulietis Ričardas Stonys, kuris iki šiol negauna atsakymo iš bendrovės „Lesto“, kodėl jo namuose dingus elektrai nebuvo įmanoma prisiskambinti avarinės tarnybos numeriais. Apie pasikeitusius numerius gyventojams, pasak R. Stonio, nebuvo pranešta, todėl vyras bendrovei išsiuntė raštišką užklausimą. Bendrovė, pasak jo, į kreipimąsi numojo ranka ir atsakymo nedavė, tačiau užsispyręs šiaulietės kreipėsi ir antrą kartą.

REKLAMA
REKLAMA

Sunku buvo prisiskambinti

Elektra R. Stonio namuose dingo kovo 13 dieną. Patikrinus paaiškėjo, kad nebėra vienos fazės, todėl paskambino elektros tiekimą prižiūrinčiai įmonei. „Susiradau avarinės tarnybos numerius, tačiau nei vienu prisiskambinti nepavyko. Pranešimo apie pasikeitusius avarinius numerius negavome. Gerai, kad turiu pažįstamą, kuris dirba toje bendrovėje, tad bent tokiu būdu sužinojau, kur kreiptis dingus elektrai. Tačiau prisiskambinti iš karto nepavyko – prireikė net 9 skambučių“, - pasakojo R. Stonys. Jis džiaugiasi, kad bent elektros gedimas buvo pašalintas greitai, tad dėl paslaugų teikimo pretenzijų neturi. Labiausiai R. Stonį papiktino, kad nelaimės atveju į Avarinę tarnybą prisiskambinti sudėtinga ir dar labiau gąsdina mintis, kad esant sudėtingesnei situacijai taip būtų rizikuojama žmonių saugumu.

REKLAMA

Apmokestina didesniu tarifu

R. Stonį papiktino dar ir tai, kad vos ne vos prisiskambinus bendrovei „Lesto“ trumpuoju numeriu, už skambutį teko susimokėti daugiau nei įprastai. Mat telefono numeris, kuriuo reikia pranešti apie avarinę situaciją elektros tinkluose bendrovei „Lesto“ yra apmokestinamas taip pat kaip ir pramoginiai numeriai, kurie kainuoja tikrai nepigiai.

„Kažkoks siaubas, kad avarinės tarnybos numeris papildomai apmokestinamas. Jei neturi telefono sąskaitoje pinigų, sėdėk be elektros. Tačiau pasitaiko ir labai pavojingų atvejų, o kur tada dėtis? Taip išeitų, kad dingus elektrai ar nelaimės atveju mes kažkam uždirbinėjame pinigus“, - sakė šiaulietis. Klausimai kaip žirniai į sieną

REKLAMA
REKLAMA

Dėl nemalonios situacijos R. Stonys į bendrovę „Lesto“ kreipėsi net keletą kartų, iš kurių du pateikė prašymus raštu. Nurodęs visus duomenis bendrovės „Lesto“ R. Stonys prašė pateikti nurodytos datos informaciją apie „Lesto“ priimtus skambučius ir kreipimosi pagrindus iš jo numerio. Antruoju punktu išskyrė prašymą pateikti duomenis, kada keitėsi avarinės tarnybos numeriai ir kaip apie tai buvo informuoti gyventojai bei kokiu pagrindu buvo nuspręstą pagalbos numerį apmokestinti padidintu tarifu. Tačiau R. Stonys atsakymo taip ir nesulaukė. Pasipiktinęs „Lesto“ darbuotojų abejingumu jis ketina prašyti ir teisėsaugos pagalbos. Bendrovės skundas nepasiekė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės „Lesto“ atstovas ryšiams su visuomene Ernestas Naprys teigė, kad kas mėnesį bendrovė gauna daugiau nei 80 tūkstančių klientų kreipinių raštu, tiesa, skundų skaičius sudaro iki 100 vienetų. Vidutiniškai skundai išnagrinėjami ir atsakymai klientams pateikiami per 12 dienų. „Pranešimą apie minimą elektros energijos tiekimo sutrikimą bendrovė „Lesto“ gavo kovo 13 dieną 12.03 valandą, o elektros energijos tiekimas vartotojams buvo atstatytas per 44 minutes. Šiuo metu bendrovė „Lesto“ aiškinasi, kodėl vėliau pateiktas kliento skundas raštu nebuvo išnagrinėtas operatyviai ir atsiprašo dėl patirtų nepatogumų“, - sakė E. Naprys. Kad trumpasis klientų aptarnavimo numeris dar nežinomas klientams, E. Naprys net nustebo, nes trumpasis telefono numeris, pasak jo egzistuoja nuo 2006 metų.

REKLAMA

„Klientų aptarnavimo telefonas yra viešas ir bendrovė kasmet jį viešina visomis galimomis priemonėmis – žiniasklaidoje, televizijoje, įmonės leidiniuose ir bukletuose, reklaminiuose stenduose, įvairių akcijų metu, taip pat ir internetinėje bendrovės svetainėje“, - teigė E. Naprys.

Pasak V. Stonio, pagalbos numeriai yra apmokestinami didesniu tarifu, tačiau E. Naprys teigia, jog skambinant į trumpąjį klientų aptarnavimo numerį iš mobiliojo ryšio telefono kaina skaičiuojama pagal skambinančiojo turimo plano galiojančius tarifus. „Bendrovė „Lesto“ jokių pajamų už skambučius negauna – šie mokesčiai susidaro dėl skirtingų operatorių taikomų skirtingų sujungimo mokesčių ir tarifų“, - sako E. Naprys.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų