Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) prezidento bei Europos Parlamento (EP) rinkimų politinės reklamos sklaidai per televizijas numatė skirti 3 mln. litų.
Pirmadienį VRK vienbalsiai priėmė sprendimą tokią sumą skirti politinei reklamai per komercinius transliuotojus.
Politinės reklamos skleidimas per nacionalinius komercinius transliuotojus rinkimų agitacijos kampanijos laikotarpiu finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis iš VRK skirtų asignavimų.
Kandidatų ir partijų politinė reklama per nacionalinius transliuotojus rinkimų agitacijos kampanijos metu skleidžiama pagal proporcinio lygiateisiškumo principą remiantis paskutinių Seimo, EP ir savivaldybių tarybų rinkimų rezultatais.
Praėjusių Seimo rinkimų politinei reklamai per komercinius transliuotoju VRK skyrė 2 mln. litų. Iš pradžių VRK po tokią sumą planavo skirti ir būsimiems rinkimams, prezidento ir Europos Parlamento, iš viso 4 mln. litų, tačiau vėliau nuspręsta sumą krizės sąlygomis taupant lėšas mažinti.