• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kauno apygardos teisme nagrinėjama byla dėl pernai "Autrolio" troleibusų vairuotojų surengto streiko teisėtumo. Viena iš proceso dalyvių byloje yra šios bendrovės steigėja - Kauno miesto savivaldybė.

REKLAMA
REKLAMA

Po pusmetį trukusios priverstinės pravaikštos darbą savo ankstesnėje darbovietėje - "Autrolio" bendrovėje šią savaitę turėjo pradėti iš jos atleistas troleibusų vairuotojas Algirdas Juodagalvis, laimėjęs bylą teisme. Vairuotojui iš bendrovės priteista ir 15 tūkst. Lt kompensacija bei jo patirtos bylinėjimosi išlaidos - 300 Lt. Tačiau "Autrolio" bendrovė žada Kauno apylinkės teismo teisėjos Dianos Labokaitės sprendimą apskųsti, todėl kol kas jo nevykdo.

REKLAMA

"Iš anksto informavome teismą, kad skubos tvarka, kaip sakoma teismo nutartyje, įvykdyti sprendimo "Autrolis" negali ir dėl sudėtingos ekonominės situacijos, ir dėl to, kad neturime laisvos darbo vietos. Vairuotojas atleistas iš darbo už tai, kad šiurkščiai pažeidė darbo drausmę", - Eltai aiškino "Autrolio" įmonės generalinis direktorius Mindaugas Legas.

REKLAMA
REKLAMA

Anot paties vairuotojo, jo atleidimo iš darbo įsakyme teigiama, kad "Autrolio" darbuotojas A. Juodagalvis atleistas dėl smurto panaudojimo Algirdo Širvinsko (vieno iš įmonės padalinių vadovų) atžvilgiu bei jo daiktų sugadinimo.

Byla dėl to įtariamo incidento vairuotojo atžvilgiu nėra iškelta, tačiau, kaip Eltą patikslino "Autrolio" generalinis direktorius M. Legas, pagal nukentėjusiojo A. Širvinsko pareiškimą pradėtas ikiteisminis tyrimas. Jokie kaltinimai ar įtarimai kol kas niekam nepareikšti. Tyrimas tebevyksta Kauno apskrities Žaliakalnio policijos komisariate. Pati "Autrolio" bendrovė to tyrimo neinicijavo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kol kas duomenų apie tyrimo pabaigą ar galimos bylos perdavimą į teismą nei A. Širvinskas, nei A. Juodagalvis nėra gavę. Pastarasis tai patvirtino Eltos korespondentei penktadienį.

"Jokio incidento tarp mūsų su Širvinsku tikrai tuomet nebuvo, - yra filmuota medžiaga, kuri tai įrodo. Teismas peržiūrėjo tą medžiagą ir po to priėmė sprendimą grąžinti mane į darbą. Galiu dar pridurti, kad streikų buvo galima išvengti, jei būtų įsiklausiusios į mūsų profesinės organizacijos ir vairuotojų pasiūlymus ir "Autrolio" administracija, ir pati savivaldybė ir viską dariusios pagal galiojančius įstatymus. Jau vyko taikomasis procesas. Buvom susitikę su savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju Zenonu Abramavičiumi. Jis mums davė pažadus, kad atlyginimai vairuotojams bus mažinami palaipsniui ir prašė nestreikuoti. Žadėjo prilyginti mūsų atlyginimus "Kauno autobusų" vairuotojų atlyginimams. Mes sutikom nestreikuoti, o paskui valdžia viską padarė kitaip. Todėl streikavom", - telefonu Eltai dėstė troleibuso vairuotojas A. Juodagalvis.

REKLAMA

Pirmas streikas, kurį surengė "Autrolio" vairuotojai, nepatenkinti savo įmonės vadovybės ketinimu 15 proc. sumažinti jų atlyginimus, įvyko 2009-ųjų vasaros pabaigoje. Streikuota ir rudenį.

Ir taip ne pačius geriausius laikus dėl krizės išgyvenanti "Autrolio" įmonė dėl streikų pernai patyrė nemažų nuostolių. Ji negavo dalies planuotų pajamų, nes Kauno miesto savivaldybė, turėjusi streiko metu užtikrinti keleivių pervežimą visuomeniniu transportu, paslaugų teikimą miesto maršrutuose streiko dienomis patikėjo "Kauno autobusams" ir privačiai keleivių pervežimo įmonei "Kautra".

Be to, vėluojant savivaldybei pervesti įmonei lėšas už lengvatas turinčių keleivių vežimą, "Autrolis" irgi vėlavo atsiskaityti su bankais, kurių paskolomis prieš kelerius metus nupirkta naujų troleibusų. Atlyginimai bendrovėje pernai buvo sumažinti ne tik vairuotojams, bet ir administracijos bei kitų padalinių darbuotojams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų