Rašyti komentarą...
        
 
    Nuoroda nukopijuota
    × Pranešti klaidą                 
 
                                    Kodėl nėra įrašo ką pasakė paskutinėmis minutėmis ar sekundėmis avariją patyrę pilotai čia tik įrašas kaip jie pasisveikino o toliau kad lėktuvas jau nukrito.
                    
    
   @Pensininkas
                nes vyksta tyrimas ir turbūt negalima viešinti kol kas. 
                    
    
   @Pensininkas
                Iškur tas yrašas jeigu dar juoduju dėžių neištyrė niekas
                    
    
  
                                    PIŠ-aš su trenksmu pabaiginėja savo premjeravimą krūmuose su visa savo vadybininkų nekompetentingų švarkelių šaika, kurie apsistato nieko neišmananćiomis mergužėlėmis ir Lietuva jau 4 metus “sklandžiai ledžiasi” visose srityse…
                    
    
  
                                    Tai gali būti maskolių vatinių valkatų darbas. Labai panašiai sudužo Lenkų vyriausybės lėktuvas  . Ten buvo valkatų maskolių darbas, kurie nuslėpė savo teroristinius darbus ir neleido ištirti.
Dabar taip pat jau buvo daug įvairių elektron. trukdžių su navigacijom įvairiose šalyse. Lietuvoje ir kitose šalyse yra įsikūrusios KGB elektroninės žiurkės,kurias reikia surasti ir išnaikinti. Tokie veiksmai gali būti senei suplanuoti vatnikų
  Dabar taip pat jau buvo daug įvairių elektron. trukdžių su navigacijom įvairiose šalyse. Lietuvoje ir kitose šalyse yra įsikūrusios KGB elektroninės žiurkės,kurias reikia surasti ir išnaikinti. Tokie veiksmai gali būti senei suplanuoti vatnikų
                                    Lietuvoje nerašoma, kad lėktuvas leidosi avariniu būdu. Apie tai kalba tik užsienio šalys. Kodėl jis leidosi avariniu būdu? Matomai prarado ryšį su bokštu ar negalėjo prisijungti prie tos Vilniuje naudojamos ILS sistemos, kuri buvo tą naktį lyg buvo testuojama. Testuojama, kai leidžiasi lėktuvai? Taip pat jis negalėjo pasitikslinti lėktuvo aukščio koordinačių su dispečere, nes jis nurodė vieną lėktuvo aukštį, aukštesnį, o ji - kitą, žemesnį, ir piloto ji nepataisė, nors jis kelis kartus dar klausė jos.
                    
    
  
                                    Panašu, kad dispečerės klaidos, atsainus atsinešimas į nepaprastai atsakingą darbą ir klaidingi bokšto signalai lėmė šią tragediją
                    
    
   @Tai
                Dispečetė vapėjo, ką rodė jos prietaisai. O rodė, panašu pieno riebumą. Nes nesukakibruoti buvo. Atmestinai dirbta! Čia direktorius su visom galvom turėtų už tai būt atsakingas. 
                    
    
   @Tai
                tai panušu į propaganda rusų tavo komentarą. Rusai nekalti….
                    
    
   @Na na
                ; tai kalti rusai, kad lietuviai galimai neatliko savo darbo tinkamai?
                    
    
   @idiotas
                Pasakoriai eksperte pasakas maskolių driskių nesek
                    
    
   @Tai
                   Tu gal savo patirtį skrydžių valdyme pradžiai paviešink. Gal esi ekskavatorininkas (su visa pagarba šiai reikalingai profesijai) ir su skrydžiais bendro turi tik tiek, kartais į Turkiją nuskrendi atostogų. Norėtųsi žinoti kokios srities ekspertas pasisako.
                    
    
  
                                    Kliedesiai
                    
    
   @Tai
                Supratau.
                    
    
  
                                    Mergaitės turi vesti ne boingus, bet diskotekas.
                    
    
  
                                    visus žurnalistus laikas keisti dirbtiniu intektu
                    
    
  
                                    Supersti didieji rašytojai !!!........
                    
    
  
                                     Paskutinis dispečerės šūkis buvo - Slava Ukraini!
                    
    
   @Jau paviršinta-
                Deja..šuns balsas dangun neina!....
                    
    
   @Jau paviršinta-
                Kam cia ta Ukraina kiši  idiote
                    
    
  
Paviešintas sudužusio lėktuvo pilotų pokalbis prieš pat katastrofą: aiškėja, kas vyko