Rašyti komentarą...
Nu gražiausia beprotnamis,gal jums su galvą negerai mokslai nuotolinių būdu,tikrai neleisiu vaikui sėdėti prie kompo nuo ryto iki vakaro ir uzsikruskit..
Koks idomus gyvenimas...i ptduotuves maisto galim eiti ....ir nesergam...o kitom imonem dirbti negalima....
Jau taip žmonių su akiniais padaugėjo. Ką jūs norit mus visus aklais padaryti
Primenu. Is mobiliuju telefonu Android pagrindu VISO portalo komentarai nera prieinami. Rasyti, siusti komentara galima, o perziureti komentarus galima tik per kompiuteri (Windows).
As kaip pauglys megstantis technologijas net noretau kad butu viskas ismaniai.
tikriausiai reikia galvoti ne kaip palikti popierinį vadovėlį, o kaip sukurti jo pdf kokybiška versija, nes dabar e-ink skaityklės popierių lenkia visais galais išskyrus išstrižainės dydį. Todėl būtina didinti literatūros šriftą, kad patogu būtų naudotis 6 colių ekranu. Tuo tarpu popierių reikia sandėliuoti ir nešioti.
Nu tiesiog neapskaičiuojamos vyriausybės proto galimybės. Viskas vien tik kompiuterizuota, o nors ir trumpo poilsio - ai, nereikia. Vieną kartą bent būnant valdžioje reikia įjungti jau ir taip kai kurių tuščią smegeninę ir priimti normalius sprendimus. GĖDA.
Zodžiu vaikai bus berasciais,nemokės net raidziu rasyti,kas cia per mokslas per kompiury,kas cia per nesamones darot!!!
@Dana Jie galvoja kad mes mokam rašyti tai ir vaikai mokės. Nesuprantu iš kur mes tokius d...us traukiam
prie ratelio ir azbukos!
TIKRAI PALAIKAU DALINĮ NUOTOLINĮ MOKYMĄSĮ (kuris siektų ne daugiau nei 30 proc.viso mokymosi dalies) - BEI ĮDĖJĄ, KAD GERIAUSIAS SAVO SRITIES SPECIALISTAS PARENGTŲ "MINI FILMUKĄ/REPORTAŽĄ" APIE IŠDĖSTOMĄ TEMĄ, KURIĄ MOKINIAI PERŽIŪRĖJA, JAU TURĖTŲ PAPILDOMŲ KLAUSYMŲ SAVO MOKYTOJAMS, KAD PAAIŠKINTŲ, KAS NEBUVO AIŠKU MOKINIUI.

LABAI REKOMENDUOČIAU SUKURTI NEPRIKLAUSOMA NARIŲ KOMISIJĄ/INSPEKCIJĄ, KURIOS FUNKCIJA BŪTŲ - TIKRINTI PEDAGOGŲ/AKADEMIKŲ PROFESINĘ KOMPETENCIJĄ, GEBĖJIMĄ VESTI PAMOKĄ/DĖSTOMUS DALYKUS, STEBĖTI KOMUNIKAVIMĄ SU MOKINIAIS ir t.t, Nepriklausoma KOMISIJA/INSPEKTORIAI ATSITIKTINIU LAIKOTARPIU TURĖTŲ (vadinasi: NEPLANUOTAS patikrinimas) STEBĖTŲ SLAPTAI vedamas pamokas-dėstomus dalykus moksleiviams. Po to pateikti Pedagogo/Akademiko ĮVERTINIMĄ mokyklos vadovybei ir regioniniam švietimo skyriui, kad matytų kokie "Profesionalūs" pedagogai moko/dėsto dalykus ir kokiu principu prisideda prie ateities kartų mąstymo, asmenybės charakterio/psichologinio aspekto suformavimo! ir imtusi aišku tokių pedagogų atleidimo iš mok. įstaigos.
Tikrai siūlau sukurti TIKRINTOJŲ (Inspektorių) GRUPĘ - skirtą pedagogų/akademiko mokymo proceso tikrinimą ir bendravimą su mokiniais -kuri "Čia" ir "Dabar" tiesiogiai pedagogų/akademikų darbą stebėtų- ir darytų išvadas, ar tikrai atitinka visas kompetencijas ir neperžiangia kompetencijų rybų pedagogai.
Nesitikėjau, kad 20 a. 2020-2021 m. pedagogai vis dar moko "kolkozinio vadovavimo principu"... šiurpu pasidaro, kai paklausai, kaip kai kurie mokytojai veda pamoką ir kaip bendrauja su mokiniais (antrokais)...,palaukai piestu stojasi, tad tas nuotolinis mokymas atvėrė akis ir dabar suprantu, kuris pedagogas yra "kulkozinio principo" metodika dirba, o kuris stengiasi prisitaikyti prie dabartinės situacijos, mąsto kūrybiškai - pritaiko mokymosi metodika šiuolaikiškai ir bendrauja pagarbiai ir etiškai su mokiniais.
Mokslininkai-Ekspertai kraipo galveles, daro tyrimus/apklausas ir nesupranta, kodėl toks mūsų šalies jaunimas, kodėl mokyklose tiek smurto ir nenoro mokytis, kodėl LT pasaulyje stipriai atsilieka su mokymosi rezultatais ir mūsų jaunimas nemoka prisitaikyti prie FUTURE'inių darbinių profesijų, kodėl švietimo sistema tokiam lygmenį... aišku daug ką nurašo ale čia "Z" karta, ale tokie laikai... ale tėvai per mažai skiria laiko vaikų mokymuisi... NĖ VELNIO, mano nuomonė kita, kai pamačiau, kiek dar moko mūsų jaunimą "seno kirpimo" pedagogų...
Manau tikrai SUMAŽĖTŲ PATYČIŲ, SMURTO IR KT. JAUNIMO/MOKSLEIIŲ MOKYMOSI PROBLEMŲ-jei "kolkozinio mąstymo ir principo taikymo metodikos" mokytojai/pedagogai/akademikai visiškai būtų pašalinti iš mokymosi proceso.
Juk mūsų šalį apstu tikrintojų (Darbo saugos inspekcija, Kalbos inspekc.Aplinkos inspek., Statybų insp.,VMI inspekc.. ) o kas tikrina Mokytojus-Pedagogus-Akademikus? Kas stebi (slaptai) jų tiesiogines pamokas/paskaitas? Kas mokytojams-Pedagogams-Akademikams RAŠO PAŽYMIUS už jų kompetencijas ir mokėjimą bendrauti/komunikuoti ir mokėti iškomunikuoti dėstomą dalyką? A? (kad mok./Pedag. sudalyvauja kursuose/ar kvalifikac.kėlimo mokymuose,tai nereiškia, kad jis moka išdėstyti mokiniams aiškiai dalyką, kad išmoko, kaip bendrauti su mokiniais teisingai/ar pakeitė savo požiūrį į bendravimo metodiką-tiesiog užsidėjo + ir pasididino algą ) ar tokie kursai/mokymai yra veiksmingi? gal valstybė investuoja ne ten kur reikėtų?

SUSTOKITE ir APGALVOKITE "Čia" ir "Dabar" ŠVIETIMO ministrai ir specialistai, ką reikia kontroliuoti ir tikrinti? ir į kieno "daržiukus" mėtyti akmenukus... nes iš dabarties, kaip matau kokių mokytojų/pedagogų esti ir kaip jie moko mūsų šalies ateities jaunimą, tai dar ta gražioji ir GEROVĖS šalies ateitis tikrai ne greitai ateis...
Rekomenduoju nepagailėti ir investuokit į TIKRINTOJŲ/INSPEKTORIŲ sukūrimo grupę, kuri kontroliuotų mokymosi procesą (pamokas/paskaitas) "neplaninio patikrinimo" metodu, kuris tikėtina ir Jums atvers akis - kokių nekvalifikuotų pedagogų esti mokymosi procese.
@"Čia" ir "Dabar" O kas tikrins tikrintojus? Kas tikrins tikrintojų tikrintojus?
Švietimo sistemoje vieną mokytoją kasdien tikrina keli šimtai tikrintojų-mokiniai, mokinių tėvai, kolegos, mokyklos vadovai, švietimo tarnybų specialistai ir t.t. Pamokos įrašinėjamos bet kada ir bet kur platinama( fb ir kitur).
@"Čia" ir "Dabar" Čia ką, siūlote, kad grįžtų KGB laikai, kai žmonės buvo stebimi slaptai.fotografuojami slaptai, filmuojamo slaptai ir... net nušaunami slaptai... Tai ir chirurgo darbą stebėkime slaptai. ir seimo nario... Ir kodėl visus mokytojus matuojate pagal vieną kurpalį?
@"Čia" ir "Dabar" Deja, dabar XXI amžius.
Į viršų