„Autobusas skersai stovėjo gatvės. Priešais mane važiavo krovininė, aplenkė jį, aš irgi iš paskos. Tik aš iš dešiniau paėmiau ir užkliudžiau tą žmogų gulintį“, - sako vienas iš avarijos kaltininkų Gintautas Stripeikis.
Pasak avariją patyrusio „Ford Galaxy“ vairuotojo, pirmiausiai 81-erių senolę kliudė iš pagrindinės gatvės į kairę sukęs miesto maršrutinis autobusas. Nors vyras matė, kad autobusas stovi įsijungęs avarinį, esą ne iškart susigaudė, kad įvyko avarija.
Negana to, pėsčiąją pervažiavęs automobilio vairuotojas mėgino sprukti iš įvykio vietos. Tačiau spėję atvykti patruliai miniveno vairuotoją pasivijo ir sulaikė. Į komisariatą atvežtas vyras bėglio etiketės kratosi.
„Ten pėsčiųjų perėjos nėra, tiesiog nežymėtas perėjimo takas. Tai autobusas važiuodamas pagrindiniu keliu ir sukdamas į kairę partrenkė pėsčiąją, kuri kirto gatvę toje vietoje“, - pasakoja Panevėžio kelių policijos biuro vadovas Virginijus Mačėnas.
Daug kas piktinasi, kad piko valandomis šioje sankryžoje kelinta savaitė tvyro tikras chaosas. Šiame mikrorajone yra ne vienas vaikų darželis, net kelios mokyklos, tad judri sankryža be šviesoforų iš tiesų avaringa.
Miesto šviesoforus prižiūrinčios bendrovės atstovai suskubo teisintis.
„Negali veikti šviesoforas vieną dieną su sena įranga, o kitą su nauja. Užtrunka ir kabelių keitimas, ir atramų, ir daviklių, ir žemės kasimo darbai, ir patys šviesoforo derinimo. Plius oro sąlygos ne vasariškos - tuos darbus keletui dienų prailgino“, - aiškina Eismo valdymo sistemų direktorius Tomas Smulka.
Iškart po tragiško įvykio šviesoforas įjungtas. Tačiau pasipiktinusių panevėžiečių tai nė kiek nenuramino. Esą panašios nelaimės reikėjo tikėtis.
Plačiau apie tai – TV3 reportaže.