REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į naujienų portalo tv3.lt žurnalistus kreipėsi sunerimusi moteris: jos garbaus amžiaus močiutei Swedbank" liepė atvykti į būstinę ir užpildyti klausimyną, nes kitaip apribos banko paslaugas. „Swedbankteisinasi: tokios priemonės reikalingos pačių senolių saugumui užtikrinti.

Į naujienų portalo tv3.lt žurnalistus kreipėsi sunerimusi moteris: jos garbaus amžiaus močiutei Swedbank" liepė atvykti į būstinę ir užpildyti klausimyną, nes kitaip apribos banko paslaugas. „Swedbankteisinasi: tokios priemonės reikalingos pačių senolių saugumui užtikrinti.

REKLAMA

„Mano močiutė, kuriai yra 87-eri, gavo iš „Swedbankžinutę, kad turi atvykti užpildyti klausimyną, nes kitaip jai apribos paslaugas“, – pasakoja  tv3.lt skaitytoja Živilė.

Ji sako esanti pasipiktinusi tokiu banko elgesiu, mat jos močiutė priklauso rizikos grupei, yra prastos sveikatos, tad be reikalo koronaviruso pandemijos metu iš namų stengiasi nekeliauti.

Živilė sako, kad klausimyną banko darbuotojai močiutei dar siūlė užpildyti internetu, tačiau ir čia problema: močiutė internetu nesinaudoja.

REKLAMA
REKLAMA

„Pasiskambinau pati į banką, tai liepė atvežti močiutę klausimynui užpildyti. Užtrukom lygiai penkias minutes banke, tad klausimas, ar tikrai taip reikia tampyti žmones esant šioje situacijoje? Negi nėra alternatyvių sprendimų, kad nereikėtų judinti tų žmonių, kurie ligoti, senyvo amžiaus?“ – klausia skaitytoja.

REKLAMA

Klausimyno reikėjo saugumui užtikrinti

Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su „Swedbank" atstovu spaudai S. Abraškevičiumi, jis sako, kad atsakymai į klausimyną padeda užtikrinti banko klientų sąskaitų saugumą, tad atsakyti į klausimus privalo kiekvienas: nesvarbu, jaunuolis ar senolis.

„Mes nuolat atnaujiname informaciją apie savo klientus, nes turime teisinį įpareigojimą įgyvendinti principą „Pažink savo klientą“. Išanalizavę jau užpildytas duomenų deklaracijas ir pastebėję, jog trūksta tam tikros itin svarbios informacijos, mes privalome gauti šią informaciją iš mūsų klientų“, – komentuoja S. Abraškevičius.

REKLAMA
REKLAMA

„Turint aktualius duomenis, mums lengviau užtikrinti sąskaitų saugumą, užkirsti kelią neteisėtiems sukčių veiksmams, sustabdyti įtartinas pinigines operacijas ir tokiu būdu neleisti klientui patirti finansinius nuostolius“, – pasakoja „Swedbank" atstovas.

Senoliams kito kelio nėra

S. Abraškevičiaus teigimu, klausimynus užpildyti dar galima ir nuotoliniu būdu, tačiau tam reikia, kad klientas naudotųsi „Smart-ID“ ar kita nuotoline identifikavimo priemone. Susipažinęs su skaitytojos Živilės istorija, „Swedbank" atstovas sako, kad močiutei kitos išeities likę nebuvo.

„Swedbank" atstovas spaudai pabrėžia, kad laiką tokiems vizitams žmonės turėtų registruoti iš anksto: šitaip bus sumažinta koronaviruso grėsmė.

„Tais retais atvejais, kai kliento tapatybės nuotoliniu būdu nustatyti nėra galimybių, klientų prašome atvykti į klientų aptarnavimo padalinį, prieš tai laikantis Covid-19 saugumo reikalavimų, iš anksto rezervavus vizito laiką“, – rekomenduoja S. Abraškevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų