Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tvarka turi būti. Nereiktų pamiršti, kad partija delegavo į šiuos postus ir pareikalauti darbų ataskaitos savaime suprantamas reikalas. Niekas nesiruošia egzaminuoti tvarkiečių ar socdemų ministrų.
O man patinka LG. Manau logiška, nes kokia prasmė koalicijos, jei nėra įtakos? Pikasas b,,,da ;D
Nesistebiu, kad Seimo pirmininkė nesusigaudo esamoje teisinėje situacijoje. Net sunku atspėti ,kokios jos kompetencijos ribos. PASIAIŠKINKIME. Vyriausybės ministrai yra pareigūnai, kuriems nepasitikėjimą gali išreikšti Seimas arba premjeras, pateikęs siūlymą prezidentei, kuri galėtų nuspręsti. Seimo statutas gan aiškiai numato Seimo teises ir pareigas. Šioje teisinėje terpėje Seimo pirmininkė turi vieną balsą, kaip ir kiti Seimo nariai. Tai, kad jie priklauso ar nepriklauso kokiai nors partijai - teisinė situacija jų atžvilgiu išlieka ta pati. Apie Lietuvos valdžių sąveikavimą ir jų atskiras teisines ribas gan tiksliai parašyta LR Konstitucijoje ir tikrai ne Seimo pirmininkės valioje jas plėsti. Ji, kaip Seimo pirmininkė, gali bendra tvarka susitikti su bet kuriais ministrais, aiškintis jų atliekamų darbų suderinamumą su Seimo atliekama įstatymdavyste ir t.t. , tačiau nei vienam negali tiesiogiai vadovauti ar net spręsti atleidimo ar neatleidimo klausimus.
Partiniai įgaliojimai yra tol, kol sudaroma koalicija ir pasiskirstoma postų skaičiumi bei pozicijomis. Tuo partiniai reikalai ir baigiasi. Jie teisiškai negali perimti nei politikų nei valdininkų atsakomybės ir lieka už Seimo ir Vyriausybės durų. Bet kuris , bet kurios partijos ministras turi teisę pasitraukti iš jį delegavusios partijos ir išsaugoti savo postą tiek Seime , tiek ir Vyriausybėje. Ir tik tada, jei premjeras pamato, kad vienas ar kita Vyriausybės narys nesugeba ar nenori vykdyti kompetentingai bei sąžiningai savo pareigų, gali kreiptis į prezidentę dėl tokio ministro atstatydinimo. Naujo ministro paskyrimo tvarka taip yra tiksliai reglamentuota. Sunku būtų patikėti, kad L.Graužinienė gali pramokti teisinės abėcėlės taisyklių. Negalima reikalauti iš politikės kalbėti rišliomis frazėmis, kai net elementarių teisinių formuluočių bei žodžių prasmė vis dar lieka neartu dirvonu.
Partiniai įgaliojimai yra tol, kol sudaroma koalicija ir pasiskirstoma postų skaičiumi bei pozicijomis. Tuo partiniai reikalai ir baigiasi. Jie teisiškai negali perimti nei politikų nei valdininkų atsakomybės ir lieka už Seimo ir Vyriausybės durų. Bet kuris , bet kurios partijos ministras turi teisę pasitraukti iš jį delegavusios partijos ir išsaugoti savo postą tiek Seime , tiek ir Vyriausybėje. Ir tik tada, jei premjeras pamato, kad vienas ar kita Vyriausybės narys nesugeba ar nenori vykdyti kompetentingai bei sąžiningai savo pareigų, gali kreiptis į prezidentę dėl tokio ministro atstatydinimo. Naujo ministro paskyrimo tvarka taip yra tiksliai reglamentuota. Sunku būtų patikėti, kad L.Graužinienė gali pramokti teisinės abėcėlės taisyklių. Negalima reikalauti iš politikės kalbėti rišliomis frazėmis, kai net elementarių teisinių formuluočių bei žodžių prasmė vis dar lieka neartu dirvonu.
Aš irgi kartu su pirmuoju komentatoriumi manau, kad Graužikienė lenda ne į savo daržą. Premjeras Butkevičius turėtų jai paaiškinti, jog Darbo partijos įtaka Vyriausybei pasibaigė paskyrus jos pasiūlytus ministrus. Po paskyrimo ministrai tampa atskaitingi ne juos pasiūliusios partijos vadovybei, ne išsišokėlei Seimo pirmininkei, o Premjerui ir Seimui. Ministrai prisiekė ne kažkokiai partijai, o Lietuvos Respublikai.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija tai tikrai dirba blogai
tai ministru darbus vertina ministras pirmininkas ir Prezidente.Bet sitoje koalicijoje nenustebsiu,jeigu ji lieps atnesti ataskaita ir Butkeviciui.
L. Graužinienė nurodė „darbiečių“ ministrams iki trečiadienio pateikti raportus