Dar daugiau - KD liepos 24 d. išplatintame pranešime iš pradžių nurodė, kad atnaujinamas ankstesnis konkurencinis dialogas su dviem dalyviais. Po keleto dienų, liepos 29 d., KD pakeitė savo pranešimo tekstą ir jame jau nurodė, jog „Kalėjimų departamentas prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos Viešųjų pirkimų komisijos siūlymu kreipėsi į Viešųjų pirkimų tarnybą dėl sutikimo tęsti Lukiškių kalėjimo iškėlimo iš Vilniaus m. centrinės dalies projektą neskelbiamų derybų būdu“. Sutikimas iš Viešųjų pirkimų tarnybos yra gautas. Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, KD Viešųjų pirkimų komisija 2014-07-24 nusprendė viešai paskelbti pirkimo techninę specifikaciją centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje.
Taigi KD paskelbė apie savo veiksmus jau naujame pirkime ir netgi paskelbė techninę specifikaciją, dėl kurios iki 2014-08-04 24 val. visi suinteresuoti dalyviai galėjo teikti savo pastabas.
Tokia KD pozicija ne tik klaidina visuomenę, nes be jokio specialaus paaiškinimo keičiamas informacijos turinys, bet ir leidžia daryti pagrįstas išvadas, jog KD ir pačiam visiškai neaišku, ką jis daro ir kodėl daro. Tokie veiksmai vargu ar gali būti laikomi racionaliu valstybės lėšų panaudojimu ir atsakomybės prisiėmimu už priimamus sprendimus, juo labiau tinkamu viešojo intereso užtikrinimu. Be to, savo pranešime spaudai klaidingai deklaravo ne tik faktą, kad „City Service“ pralaimėjo visas bylas, bet ir už teismus bei kitas institucijas pasisakė, jog šie neturi pretenzijų ir jokių įpareigojimų.
„Balsas.lt“ jau rašė, kad KD organizuotame Lukiškių tardymo izoliatoriaus-kalėjimo iškeldinimo konkurse pigiausią kainą pasiūliusi bendrovė „City Service“ iš konkurso išmesta, o net su 40-55 milijonais litų brangiau paslaugas siūliusiomis bendrovėmis KD buvo pareiškęs tarsiąsis neskelbiamų derybų būdu.