• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kelmiškis Algirdas Barančiukas susidūrė su nemalonumais dėl „Ignitis“. Vyras pasakoja šiemet rudenį įsirengęs saulės elektrinę. Norint gauti kompensaciją už ją, vyras turėjo pateikti reikalingus dokumentus, tarp jų ir vieną iš „Ignitis“. Vyrui dokumentą buvo žadėta atsiųsti per penkias darbo dienas, tačiau laukti jam teko dvigubai ilgiau. Bendrovė sako, kad situacija susiklostė dėl žmogiškosios klaidos klientų aptarnavimo skyriuje ir dokumentą klientui jau pateikė.

Kelmiškis Algirdas Barančiukas susidūrė su nemalonumais dėl „Ignitis“. Vyras pasakoja šiemet rudenį įsirengęs saulės elektrinę. Norint gauti kompensaciją už ją, vyras turėjo pateikti reikalingus dokumentus, tarp jų ir vieną iš „Ignitis“. Vyrui dokumentą buvo žadėta atsiųsti per penkias darbo dienas, tačiau laukti jam teko dvigubai ilgiau. Bendrovė sako, kad situacija susiklostė dėl žmogiškosios klaidos klientų aptarnavimo skyriuje ir dokumentą klientui jau pateikė.

REKLAMA

Portalas tv3.lt gavo kelmiškio Algirdo Barančiuko laišką. Jame vyras pasakoja prieš porą metų name įsirengęs šildymo sistemą oras-vanduo. Dėl to labai išaugo elektros sąskaitos, todėl renkantis nepriklausomą elektros tiekėją jis pakliuvo į pirmąjį etapą. Tuomet, kaip juokiasi vyras, „Ignitis“ bandė susisiekti visomis priemonėmis.

„Tada atakavo tiek telefonu, tiek el. paštu naujieji šios rinkos žaidėjai, norėdami, kad taptume jų klientais bei žadėdami „aukso kalnus“, – tv3.lt pasakoja A. Barančiukas.

REKLAMA
REKLAMA

Negauna sutarties

Rugsėjo 22 d. A. Barančiukas name įsirengė saulės elektrinę ir tapo gaminančiu vartotoju.

„Kadangi šį objektą statėme pateikę prašymą Aplinkos projektų valdymo agentūrai, reikia teikti dokumentus kompensacijai gauti. Visus dokumentus turime, išskyrus vieną sutartį – su „Ignitis“. Patapus gaminančiu vartotoju buvo automatiškai pakeista ir sutartis.

REKLAMA

Tiesa, šios sutarties „Ignitis“ savitarnoje nėra, todėl dar spalio 27 d. paskambinau į „Ignitis“, konsultantas patikrino, kad tikrai nėra sutarties ir pažadėjo, jog ji man bus atsiųsta per 5 darbo dienas elektroniniu paštu. Laiko intervalas manęs netenkino, bet, jei yra tokios sąlygos, tai tenka laukti“, – tv3.lt rašo A. Barančiukas.

Vyras sutarties nesulaukė ir lapkričio 5 d. vėl paskambino į „Ignitis“. Pasak A. Barančiuko, atsiliepusi konsultantė atsiprašė už susidariusią situaciją ir patikino vyro prašymui suteikusi aukštą prioritetą.

REKLAMA
REKLAMA

„Tikėjausi pirmadienį (lapkričio 8 d.) gauti sutartį – negavau, todėl vėl vakare paskambinau į „Ignitis“. Ir vėl išgirdau tas pačias konsultantų išmoktas frazes, vėl mane patikino, kad dar kartą suaktyvino mano prašymą. Kitą dieną aš vėl nesulaukiau sutarties, vėl skambinau į „Ignitis“. Ir vėl tos pačios frazės.

Paprašiau konsultantės, kad duotų kontaktus žmonių, kurie atsakingi už paslaugų teikimo kokybę. Negavau. Pačiame „Ignitis“ tinklalapyje nuorodos, kad galėčiau pranešti apie man nesuteikiamas paslaugas kitiems šios įmonės darbuotojams neradau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, prašiau konsultantės duoti kontaktus „Ignitis“ darbuotojų, kurie padėtų išspręsti šią problemą „jų rėmuose“, nes priešingu atveju pažadėjau paviešinti apie šią susidariusią situaciją. Paviešinti, kad kiti žmonės, kurie dar rinksis nepriklausomą tiekėją, žinotų, jog gali būti visko, jei teks bendrauti su „Ignitis“, – rašo A. Barančiukas.

REKLAMA

Vyras teigia parašęs prašymą iš viso nutraukti sutartį su šia bendrove.

„Ir nežinau kas manęs laukia toliau, kada aš gausiu šią sutartį. O problemos būtų ir nebuvusios, jei sutartis būtų buvusi savitarnoje ar atsiųsta per žadėtas 5 darbo dienas“, – nurodo vyras.

Lapkričio 15 d. A. Barančiukas tv3.lt nurodė dar vis negavęs reikalingo dokumento.

„Ignitis“: situacija susiklostė dėl žmogiškos klaidos

Dėl komentaro apie susiklosčiusią situaciją tv3.lt kreipėsi į „Ignitis“. Redakcijai atsiųstame atsakyme bendrovė rašo, kad atsiprašo A. Barančiuko dėl kilusių nemalonumų.

REKLAMA

Pasak „Ignitis“, tokia situacija susiklostė dėl žmogiškosios klaidos bendrovės klientų aptarnavimo centre. Bendrovė aiškina, kad vyrui iš tikrųjų yra reikalingas kitas dokumentas – kainodaros priedas, o ne sutartis.

„Šių metų spalio 27 d., klientui registravus užklausą dėl dokumentų, reikalingų APVA pateikti, jam laiku nebuvo paaiškinta, kad tapus gaminančiu vartotoju elektros tiekimo sutartis nėra perrašoma, o APVA‘i užtenka pateikti tik pakeistos kainodaros priedą.

Šiuo metu klientui jau yra pateiktas kainodaros priedas, kurio užtenka norint pateikti prašymą APVA paramai gauti. Dar sykį apgailestaujame dėl laiku kliento nepasiekusios informacijos, kuri galėjo sukelti nepatogumų“, – rašoma tv3.lt pateiktame komentare.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų