Naudojant Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansinę paramą, baigiama 700 m ilgio Parodos ir K. Petrausko gatvių ruožo rekonstrukcija. Atnaujinant Parodos gatvę, ji pritaikoma troleibusų eismui, todėl dar šįmet tikimasi išspręsti infrastruktūros problemą transporto arterijoje, jungiančioje Žaliakalnį su centrine miesto dalimi.
Užbaigus Parodos gatvės rekonstrukciją, bus pradėtas įgyvendinti dar vienas miesto transporto sistemai svarbus ES remiamas projektas - "Troleibusų kontaktinio tinklo statyba Parodos ir K. Petrausko gatvėse Kauno mieste". Šio projekto vertė - 4,1 mln. Lt, ES parama sudaro beveik 2,9 mln. Lt.
Vasarą prasidės troleibusų linijos, kuri drieksis nuo Utenos gatvės ir Savanorių prospekto sankryžos K. Petrausko ir Parodos gatvėmis bei susijungs su Vytauto prospekte esamu kontaktiniu troleibusų tinklu, įrengimo darbai. Parodos bei K. Petrausko gatvėmis nutiestas troleibusų kontaktinis tinklas leis optimaliau organizuoti viešojo transporto eismą Kauno miesto centrinėje dalyje.
ELTA primena, jog Parodos gatvė paskutinį kartą buvo tvarkyta prieš aštuonerius metus. Tuomet apsiribota tik gatvės dangos atnaujinimu. Šį kartą Parodos gatvė rekonstruojama, pasitelkus ir ES struktūrinių fondų lėšas.
Pasak Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiojo specialisto Norberto Lipinsko, Kaune šiuo metu pagal ES remiamą Ekonomikos veiksmų augimo programą įgyvendinami du projektai: "A. Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija" ir "Parodos g. ir dalies K. Petrausko g. rekonstrukcija". Pastarąjį projektą įgyvendina bendrovė "Fegda", jau atlikusi darbų už 5 mln. Lt.