Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Su 1950 m. ar pan. masinomis važinėja normalūs žmonės, kurie tas mašinas brangina. Su lupynom, kurias nusipirko pridavę butelius, važinėja degradai apspange nuo bambalinio.
Lietuvoje mažėja moralinių stabdžių, šeimos skiriasi, vaikai paliekami, paaugliai apipila vienas kitą benzinu ir padega, Lietuva pirmauja patyčiomis vaikų tarpe. Tad ko stebėtis? Parko atnaujinimas- hm, ar pijokas persikėlęs į naują būstą tampa laimingesnis? Išeitis, mano nuomone - tikėjimas. O kodėl dar daugiau žmogus turi mylėti savo artimą? Kur tai įrašyta? Atsakykite ir čia bus išeitis.
Pagaliau pasirode normalus komentaras, kuris regis isties problema svarsto su viltim kazka pakeisti!
Del policininku algu surisimo su pazeidejais: nemanau, kad tai padetu, kadangi kelias imti kysi vis vien neliktu uzkirstas. Mano galva reiketu kompleksiniu reformu, kurios apimtu 90% dabartiniu KP kadru kaita, algu kelima, darbo salygu gerinima ir gal net pacios profesijos prestizo kelima.
Galiausiai, man ir atrodo, kad artejama prie to, jog kazkas is sios masines problemos sumanys pasipelnyti (o budu tam tikrai yra) ir tada vel iklimsime i eiline keliu ar keliolikos metu reforma...
Del policininku algu surisimo su pazeidejais: nemanau, kad tai padetu, kadangi kelias imti kysi vis vien neliktu uzkirstas. Mano galva reiketu kompleksiniu reformu, kurios apimtu 90% dabartiniu KP kadru kaita, algu kelima, darbo salygu gerinima ir gal net pacios profesijos prestizo kelima.
Galiausiai, man ir atrodo, kad artejama prie to, jog kazkas is sios masines problemos sumanys pasipelnyti (o budu tam tikrai yra) ir tada vel iklimsime i eiline keliu ar keliolikos metu reforma...
Del parko atnaujinimo abejociau. Daugelyje pasaulio saliu zmones megsta senus automobiliu modelius ir jais vazineja 1950 ir t.t. , bet tie automobiliai techniskai tvarkingi. Problema - TA Lietuvoje galima nusipirkti.
09:24:50 žmogus rašė apie skirtingas Amerikos policijas. Lietuvoj faktiškai nėra nei vienos, nei kitos. Aš su policija nesu turėjęs jokio kontakto gal jau kokie 7 metai. Pamatau retkarčiais kai kur matuojant greitį, bet tai ir viskas. Visada vengdavau tyčia pažeidinėt eismo taisykles, bet ruso laikais paitaikydavo įkliūt bent jau dėl žioplumo. O džigitai išvis turėjo važinėt kaip ant adatų. Dvi skyles per metus buvo gaut vienas juokas, nes mieste mentai stovėjo ant kiekvieno kampo. Trečia skylė grėsė realiais nemalonumais, užtat turėjai valdytis ir nevažinėt išsižiojęs. Policija Lietuvoj turėtų būti nuožmi ir negailestinga. Baudos dydis svarbu. Bet dabar piktybiniams pažeidėjams praktiškai jokios rizikos įkliūt. Tai ko ta bauda verta? Nematau kitos išeities, kaip tik susiet mentų algas su surinktom baudom arba išvis perduot kelių policijos funkcijas privačiai tarnybai.
Iš esmės situaciją pagerinti gali du dalykai.
Pirma, reikia skatinti automobilių parko atnaujinimą. Akivaizdu, kad važiuojant nauju ar apynauju automobiliu dėl jo valdymo svybių daug mažiau šansų sukelti avariją. O ir į ją patekus šansai išlikti nepalyginamai aukštesni. Be to, žmogus, važiuojantis brangiu automobiliu, vairuoja daug atsakingiau, nei sena lupyna už 1000 ar 500 litų.
Antra, sunkesnė užduotis, padaryti kad policijai rūpėtų eismo saugumas, o ne baudų (arba kyšių) surinkimas. Kaip dabar dirba policininkai - slepiasi krūmuose ten, kur kelias geriausias, mažiausiai pavojų, todėl daugiausia šansų kad kažkas viršys greitį. Arba ten kur kelio remontas baigtas, tik kažkodėl likę ribojantys ženklai. Policija turi patruliuoti pavojingiausiose vietose, o ne šokinėti iš krūmų prie geriausių kelio atkarpų viena ranka mojuodami blynu, kita prilaikydami kepurę.
Pirma, reikia skatinti automobilių parko atnaujinimą. Akivaizdu, kad važiuojant nauju ar apynauju automobiliu dėl jo valdymo svybių daug mažiau šansų sukelti avariją. O ir į ją patekus šansai išlikti nepalyginamai aukštesni. Be to, žmogus, važiuojantis brangiu automobiliu, vairuoja daug atsakingiau, nei sena lupyna už 1000 ar 500 litų.
Antra, sunkesnė užduotis, padaryti kad policijai rūpėtų eismo saugumas, o ne baudų (arba kyšių) surinkimas. Kaip dabar dirba policininkai - slepiasi krūmuose ten, kur kelias geriausias, mažiausiai pavojų, todėl daugiausia šansų kad kažkas viršys greitį. Arba ten kur kelio remontas baigtas, tik kažkodėl likę ribojantys ženklai. Policija turi patruliuoti pavojingiausiose vietose, o ne šokinėti iš krūmų prie geriausių kelio atkarpų viena ranka mojuodami blynu, kita prilaikydami kepurę.
Amerikos keliuose yra keliu rusiu policija: viena ta kuria visi mato, o kita ta kurios nemato t.y. policija be skiriamuju zenklu ant masinu ir be uniformu. Ta, kurios nemato ir sugaudo visus eismo taisykliu pazeidejus. Kai Lietuvoje ivyks esmine keliu policijos reforma, policijos darbo reorganizacija, atlyginimu sureguliavimas, su kadru perziurejimu iskaitant ir policijos administracija kitaip sakant naujos keliu policijos sukurimas, tada kas nors tikrai gali pasikeisti.
Viskas teisinga.
Tik reikėjo paminėti ir kitus biurokratų atkatinius vingius...
Viena iš biurokratų grimasų - lemputės dieną - taip padidino avaringumą, kad tie biurokratai jau totaliai pasimetė...
Tik reikėjo paminėti ir kitus biurokratų atkatinius vingius...
Viena iš biurokratų grimasų - lemputės dieną - taip padidino avaringumą, kad tie biurokratai jau totaliai pasimetė...
Karas keliuose ir bausmės