Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
geriau is viso nevasiuak isgeres
Nuostatu iskrypimas - karo keliuose pradzia.

Nuostata, kad automobilis mieste yra tam, kad saugiai sau ir kitiems nuvaziuotum is tasko A i taska B daliai visuomenes iskrypo i “ miestas yra lenktyniu trasa” . Salia vaziuojantis yra konkurentas, varzovas,kuri reikia aplenkti ir dar moraliai sugniuzdyti savo masinos isvaizda ir duslintuvu riaumojimu. As aplenkiau, uzspaudziau, uzlindau, praneriau- as nugaletojas, visi kas pasiliko uz mano spoileriu , tamsintu langu, garso ir dumu- luzeriai ir nevykeliai.
Kas nori buti luzeriu jegos ir pergaliu visuomenej ?
Rytoj as atvaziuosiu su dar didesniu spoileriu, dar garsesniu duslintuvu, negu tas kuris vakar mane aplenke.
Beda ta ,kad visai iskraipytos savokos primetamos kaip nauja nerasyta taisykle.
Atrodytu aisku , jog kas tinka bokse , autolenktynese neturetu tikti kelyje ,kavineje ar gatveje,o dabar tai tampa nebeaisku.
Toks minetas “ greiti ir isiute “ automobilis- tai vazinejanti agresijos reklama, savotiskas karo keliuose katalizatorius.Tai nuolatinis priminimas ir demonstravimas kad kelyje yra ne paslaugus saugaus eismo dalyviai , o lenktynininkai , kad agresija yra privalumas , santykius apsprendzia ne eismo taisykles , o jegos kultas, taigi kas vaziuoja pagal taisykles yra luzeris. Taip nuolat provokuojama padidinti greiti, nenusileisti ir kitiems vairuotojams ir po kiek laiko visi tampa greiti, pikti ir isiute ir tada nejuciom pradedama zaisti pagal ju primestas “ naujasias” nerasytas taisykles, nes tuo tarpu teisejas miega.
Alkoholio tema dabar skamba kaip pagrindine, as ja priskirciau labai rimtai , bet antrinei.
Pirmine butu lenktyniavimo dvasia, o uzpylus alkoholio ji nebeturi ne baimes ne stabdziu.
“Greiti ir isiute “ tada tampa dar ir pamise.
Siulyciau ypatinga demesi atkreipti i net atrodo smulkiausias autochuliganizmo apraiskas ir kova su jomis padaryti prevencines programos prioritetu.
Lengviau kobros kiausinius sutrypti batu kol laikas , nei gautyti nakti po dziungles dvimetrines kobras kai jos bus uzaugusios.
Vazinejanti valdzios neigalumo reklama

Kai pravaziuoja autopriekaba su milzinisku OMNITEL plakatu, suprantu, kad reklamuoja OMNITEL ,kai pravaziuoja aklinai juodai tamsintais stiklais , vietoj duslintuvo styro du didziuliai vamzdziai , garsas ,kaip is pragaro masinos, ne pravaziuoja o tiksliau be jokiu posukiu is eiles i eile pranardo toks lenktynininkas vidury miesto- suprantu, kad reklamuoja valdzios neigaluma ivesti elementaria tvarka .Jei negali, tai negali , taip prisizaisim , kai koks rimtai nukentejes rysis tvarkytis savo jegom, o tada koses gali buti daug.
nepamirsk, kad pridave butelius su lupynom vazineja ir ta dalis pilieciu, kuriu atlyginimas 1000 litu, ar net maziau. Papasakok placiau, kaip sumokejus mokescius ir prasimaitinus, jam nusipirkti automobili, kainuojanti virs 20K litu ? Jei nesugebi pateikti jokiu argumentu, tai nevaryk autosalonu reklamos.
Tik istatymais sustatytos griežtos bausmės išmokins "erelius" kultūringai elgtis keliuose. Gaila, kad valdžiukė prieš rinkimus, o ir policija nenori užsikrauti sau papildomų nemalonumų bei rūpesčių. Ko gero nereikia užmiršti ir korumpo Seime.
Nesuprantu, kodėl nesinaudojama kitų šalių patirtimi? Tik kaip musės barsčiuose.
taciau nepamirskite ponas optimiste kad tie 1950 metu laidos automobiliai kainuoja tikrai ne 500 ar 100litu o , kartais gali siekti net ir siu metu laidos automobilio kaina, taigi pac pagalwokit ka sakot
Filmuoti,fotografuoti bei kitaip fiksuoti pažeidimus reikia,o kalėdoms ir velykoms pateikti filmukus labiausiai pasižymėjusiems už "prieinamą"kainą.
Vėluoja p. Aleksandravičius. Jau ir Uspaskijus sugrįžo...
Malonu, kad p. E.Aleksandravičius, suvokia tai ko tyčia arba dėl kvailumo nesupranta didelė dalis seimūnų.100% pritariu. Rašiau kažkokiam komentare, kad siūlymas automobilio technikinę būklę tikrinti kasmet yra korupcinis, kaip ir siūlymas papildomai apmokestinti senesnius kaip 10 metų automobilius. Šitos korumpuotų valdininkų pakišos biznio ereliams praktiškai nesusietos su avarijomis keliuose. Tik oro pagalvės, sumontuotos kai kuriuose automobiliuose dažnai gelbsti gyvybę, tačiau vien to nepakanka, kad įteisinti minėtas priemones. Dėl mašinų technikinės būklės avarijų vyksta labai mažai. Pagrindinė avarijų ir žūčių priežastis yra žema vairuotojų kultūra : nepamatuotas greitis, alkoholizmas, nedrausmingumas, o taip pat kelių sankirtų nepakankamas saugumas. Visiškai teisingai pastebėjo p.Aleksandravičius, kad vairuotojų ruošimo kurso trukmės prailginimas taip pat susijęs su korupcija, nes visiškai pakanka ruošimo laiko, kad išdėstyti būsimam vairuotojui pagrindines tezes, eismo taisyklių punktus, dėl kurių nepaisymo įvyksta šiurpiausios avarijos. Ne tame esmė. Jeigu per esamą mokymo trukmės laiką, žmogus nesuvokia kultūringo važinėjimo tiesų, tai gal instruktoriai nepilnaverčiai. Neieškokime avarijų priežasčių ten, kur jų nėra. Pritariu dėl griežčiausių bausmių neblaiviems prie vairo ir greičio apribojimų nepaisantiems.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų