Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kelių eismo taisyklės (KET) numato, kad nuo birželio 1 d. miestų gatvėse gali atsirasti dviejų tipų maršrutiniam transportui skirtos eismo juostos. Jos žymimos raide „A“ arba simboliu „A+“. Taip siekiama sudaryti galimybę efektyviau organizuoti maršrutinio transporto eismą Lietuvoje, paskatinti gyventojus rinktis netaršų ekologišką transportą, rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime spaudai. 

Kelių eismo taisyklės (KET) numato, kad nuo birželio 1 d. miestų gatvėse gali atsirasti dviejų tipų maršrutiniam transportui skirtos eismo juostos. Jos žymimos raide „A“ arba simboliu „A+“. Taip siekiama sudaryti galimybę efektyviau organizuoti maršrutinio transporto eismą Lietuvoje, paskatinti gyventojus rinktis netaršų ekologišką transportą, rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime spaudai. 

REKLAMA

„Išskaidydami šias juostas ir padarydami dvi, viešajam transportui, dviratininkams, individualių poreikių turintiems žmonėms norime suteikti kuo daugiau galimybių ir laisvės judėti. Atsižvelgdami į vykstančius pokyčius visame transporto sektoriuje, inicijavome šiuos Kelių eismo taisyklių pakeitimus“, – sako susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.

KET pakeitimai nustato, kad kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir raide „A“, gali važiuoti tik maršrutinis transportas.

REKLAMA

Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir simboliu „A+“, ne maršrutinėms transporto priemonėms važiuoti šia eismo juosta draudžiama, išskyrus dviračius, mopedus ir lengvuosius keturračius.

„A+“ juosta taip pat gali važiuoti automobiliai, pažymėti skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ arba neįgalių asmenų automobilių statymo kortele, kuriuose važiuoja neįgalieji į švietimo įstaigą ar iš jos arba į neįgaliųjų dienos užimtumo centrą ar iš jo, jeigu važiavimo maršrutas suderintas su kelio savininku jo nustatyta tvarka.

Be to, kelio savininko (savivaldybės) sprendimu atitinkamai paženklinta „A+“ eismo juosta galės važiuoti taksi, automobiliai, kuriuose važiuoja keturi ir daugiau eismo dalyvių, elektromobiliai ir motociklai.

Siekiama, kad iki 2030 m. didžiuosiuose šalies miestuose kelionių dviračiais padaugėtų 7 proc., viešuoju transportu – 5 proc., o kelionės automobiliais sudarytų 41 proc. visų kelionių mieste.

Išsamią informaciją apie šį ir kitus birželio 1 d. įsigaliosiančius Kelių eismo taisyklių pakeitimus rasite čia.

Mane stebina, liko vos kelios dienos iki starto ir tada supažindina su pasikeitusios KET. Čia prieš mėnesį, du, tris reikia rekauti kas bus ir kaip bus! Dabar maždaug visi mokinkitės per naktį ir jau rytoj mokėkit, nes bus baudos. Šaunu.
Neita lengviausiu keliu, o kur aplinkiniai didžiųjų miestų rajonai, su kuo iš jų važiuoti viešuoju tranportu, kai viešasis važiuoja vienas į valandą geriausiu atveju, o ir viešasis važiuoja kaip sugalvoja, maršrutai neatitinka poreikių.
Troleibusas sutraiskins kokį vieną kitą girta dviratininka.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų