Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kadangi ponas Kadziauskas yra jaunas, nesusitupėjęs ekonomistas, patartina pasidomėti Tetčer vykdytu privatizavimu Anglijoje, to privatizavimo pasekmėmis, ir kodėl dalis privatizuotų objektų buvo deprivatizuoti. Gal tada ponas Kadziauskas pradės blaiviau mąstyti.
monopolizuotas transporto sektorius domina daugelį. Keistokai skamba tokie išsilavinusio žmogaus pasisakymai-\"mokesčių mokėtojams svarbiausia žinoti, kas kiek kainuoja, nes tai leidžia suprasti, ar verta pirkti. Tik tada galima suformuoti bent jau apyskaidrį užsakymą ir pirkti rinkoje, leidžiant atsirasti konkurencijai. \"Atleiskite, bet jei konkurenncijos dar nėra, kaip sužinoti kainą? :)Kadziauskas nors ir supranta, bet iki galo nepasako, kad ne pirma privatizuoti reikia, o pirma sukurti konkurenciją. Monopolių, kurių nesiruošiama naikinti, pri(ch)vatizuoti negalima, nes tokiu atveju parduodami mes kaip abonentai-vartotojai, o mūsų ir objektų pirkėjai gauna idealią situaciją, kurios siekia bet kuris verslas - monopoliją, kai pelnai neribojami (nes nėra konkurencijos) arba reguliuojami politikų (kuriuos galima įkalbėti ar tiesiog nupirkti). Aišku, gavęs monopolį į savo rankas, kiekvienas pelno siekiantis verslas norės atsiimti sumokėtus pinigus ir uždirbti tiek pelno, kiek tik įmanoma. Jau yra viena \"sėkmės istorija\" - VST, po kurios atsirado noras eiti toliau, į Leo LT. Todėl svarbu, kad prieš privatizuodama, valstybė atidarytų sektorių konkurencijai. Kitaip tai pri(ch)vatizavimas, kai valdžia brangiau (o kartais ir nelabai) mėgina parduoti ateities pajamas, kurias verslas galės netrukdomas numelžti iš mūsų tiesiogiai arba per biudžetą.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų