Per paskutinius 7 mėn. nemokamu telefonu 8-800-25000, skirtu informuoti apie nuo chuliganizmo nukentėjusias transporto laukimo stoteles, sulaukta apie 11 tūkst. skambučių.
Pasak stotelių paviljonus prižiūrinčios bendrovės „JCDecaux Lietuva“ vadovės Žanetos Fomovos, įdiegus šią liniją, stotelių priežiūra tapo efektyvesnė, nes gaunama žymiai operatyvesnė informacija.
„Visuomenė aktyviai įsitraukia į paviljonų priežiūrą ir per dieną vidutiniškai gaunama apie 50-60 skambučių. Gyventojai noriai informuoja ne tik apie paviljonų būklę, sulaukėme ir tokių skambučių, kuomet buvo smulkiai apibūdintas chuliganizmo atvejis, jo aplinkybės bei paties pažeidėjo išvaizda“, - teigia Ž. Fomova.
Nemokama telefono linija buvo įdiegta šių metų gegužės mėnesį.
„Šalies gyventojų pagalba stotelių tinklo priežiūra vykdoma maksimaliai operatyviai ir kartais netgi užkertamas kelias grubiems vandalizmo atvejams“, –sako Ž. Fomova.
Jos teigimu, minėtu laikotarpiu buvo sulaukta ir neįprastų gyventojų klausimų, tokių kaip noras susipažinti su stotelių projektuotoju, domėjimasis apie galimybę patiems įsigyti minėtą stotelę bei kaip organizuoti, kad transportas vyktų į ją.