• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nesusitarta dėl Darbo kodekso (DK) pakeitimų, įteisinančių suminę darbo laiko apskaitą. Galutinį sutarimą dėl siūlomų DK pakeitimų turės pateikti prie Trišalės tarybos veikianti darbo santykių komisija.

REKLAMA
REKLAMA

Antradienį vykusiame Trišalės tarybos posėdyje sutarimo dėl Verslo aplinkos gerinimo (Saulėtekio) komisijos siūlytų DK pakeitimų, įteisinančių suminę darbo laiko apskaitą, nepasiekta. Nutarta, jog vieningą nuomonę dėl siūlomų DK pakeitimų turės suformuoti nuolat prie Trišalės tarybos veikianti darbo santykių komisija.

REKLAMA

Vyriausybė anksčiau jau pritarė Saulėtekio komisijos siūlytam DK pakeitimų paketui, pagal kurį būtų įteisinta suminė darbo laiko apskaita, tačiau prieš teisės aktų pakeitimams patenkant į Seimą išsakyti nuomonę turi ir Trišalė taryba.

Pagal šiuo metu galiojantį DK, darbo laiko apskaita yra fiksuota ir darbo dieną sudaro 8 valandos, darbo savaitę - 40 valandų. Atsižvelgus į Saulėtekio komisijos siūlymus, būtų įvesta suminė darbo apskaita, pagal kurią būtų reikalaujama per 4 mėnesių ataskaitinį laikotarpį išlaikyti 40 darbo valandų per savaitę vidurkį.

REKLAMA
REKLAMA

Tai palengvintų verslo sąlygas ir leistų verslui bei darbuotojams optimaliau darbo laiko trukmę derinti prie esamų apkrovų, operatyviai reaguoti į užsakymų svyravimus, teigia Ūkio ministerija.

„Esu įsitikinęs, kad siūlomi DK pakeitimai yra naudingi tiek darbdaviams, tiek darbuotojams, ir šiandienos sprendimą prašyti komisijos suformuoti vieningą nuomonę vertinu kaip vilkinimą, nuo kurio nukentės pirmiausia verslas, o tada jau ir samdomi darbuotojai. Pramonei suminės darbo laiko apskaitos įteisinimas yra aktualus net ir sunkmečiu, nes esant nepastoviems užsakymų kiekiams verslas galėtų reguliuoti darbuotojų darbo laiką pagal esamas apkrovas“, - sakė ūkio viceministras Rimantas Žylius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų