Apie senolės mirtį pranešė ne tiems artimiesiems: būtų nesužinoję, jei močiutė nebūtų paskambinusi pati

Į „Vakarų ekspreso“ redakciją kreipėsi skaitytoja Inga, kuri papasakojo apie Gargždų Viliaus Gaigalaičio globos namuose įvykusią klaidą. Moteris tikino, jog praėjusio penktadienio vakarą paskambinę darbuotojai pranešė, jog mirė jos uošvienė.

Po kelių valandų apie gedinčią šeimą nieko neįtardama anyta paskambino šeimai ir pasidžiaugė, jog gerai jaučiasi, o slaugytoja pamasažavo jai kojas.

Netikėtą žinią apie uošvienės mirtį moteris pranešė visai giminei, taip pat paskambino įmonei, jog iš globos namų paimtų mirusios moters palaikus.

„Mes pranešėme giminėms, gavome įmonės rekvizitus, kad išvežtų palaikus. Įmonė palaikus išvežė, paskambino, kad kitą dieną susitvarkytume dokumentus. Kadangi lapkričio 1 d. niekas nelaidoja, tai susitarėme skubos tvarka, kad Kėdainiuose vyktų kremavimas”, – pasakojo Inga.

Gedinti šeima mirusiajai uždegė žvakes, organizavo laidotuves ir negalėjo patikėti savo akimis, kai suskambęs mobilusis telefonas rodė, jog skambina mirusi močiutė.

„Vakare 9 valandą uošvienė mums paskambino. Mes verkiam, deginam žvakes, o ji sako: „Man viskas gerai, sesutė kojas pamasažavo”. Klausėm ar tikrai čia jos balsas”, – sakė Inga.

Ryte nuvykus į slaugos namus, artimiesiems buvo paaiškinta, jog įvyko nesusipratimas, o slaugytoja sumaišė moterų pavardes.

„Mirties liudijimas buvo išrašytas kitos močiutės vardu, bet apie mirtį kažkodėl pranešė mums. Mus labiausiai papiktino tai, jog pasakė, kad tai nieko baisaus, kad tai žmogiška klaida. Jei pati močiutė mums nebūtų paskambinusi, tai ryte būtume jau išvežę mirusiąją į kremavimą Kėdainiuose”, – sakė Inga.

Susisiekus su Viliaus Gaigalaičio globos namų direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams Kristina Pociene, ji sakė, jog įvyko klaida, tačiau artimųjų buvo atsiprašyta ne vieną kartą.

„Mes labai atsiprašėme artimųjų. Pati darbuoja sakė, jog nesuprato, kas įvyko. Nes ji grįžo iš tos močiutės, padavė jai vaistus, išmasažavo kojas. Supildė visus dokumentus mirusios moters, o paskambino minėtosios močiutės artimiesiems. Ji pati nesupranta kaip galėjo supainioti pavardę”, – pasakojo K. Pocienė.

REKLAMA

Dėl COVID-19 pandemijos, globos namuose padidėjo darbo krūvis, tad klaida galbūt įsivėlė dėl nuovargio.

„Iš tikrųjų pas mus darbo krūviai dabar gan dideli. Po tris kartus per dieną matuojame temperatūrą 220 senelių, vaistukus taip pat nešame beveik visiems, o viską dar surašyti, supildyti reikia. Įtampa didelė, stengiamės, kad darbuotojų srautai nekontaktuotų tarpusavyje. Darbuotoja yra tikrai labai gera, dirba virš 30 metų globos namuose, ji be galo myli tuos senelius ir tai mano manymu buvo žmogiška klaida. Ir aš pati labai atsiprašiau močiutės artimųjų, o darbuotoja šoke“, – sakė K. Pocienė.

Direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams tikino, jog supratus, kad įvyko klaida, apie moters mirtį iškart buvo pranešta jos artimiesiems. Tokio ar panašaus atvejo per beveik 30 metų darbo patirtį, K. Pocienė neatsiminė.

Autorius: Vaiva MAKARAUSKAITĖ


Rašyti komentarą...
a
as
2020-11-04 10:24:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
Tai jau dabar si mociute tikrai ilgai ilgai gyvens.
Atsakyti
0

M
Meta
2020-11-04 10:35:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
Cia nesamone pati sutvarke dokumentus.o skambina kitiems tai jau matyt laikas i pencija mano dukte uzsieni dirba toki pat darba tai ja butu sulyg minute atleide uz tokius datbus
Atsakyti
-6

s
sikepas
2020-11-04 10:16:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
NA NE VIENOJ VALSTYBEJE TOKIOS BETVARKES NERA JAU TAIP PURVE SEDI SIAUBAS TOLIAU NER KUR
Atsakyti
-4

SKAITYTI KOMENTARUS (11)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų