“Deja, panašu, kad idėja yra priešinga nei rezultatas. Esu gavęs nemažai tėvų nusiskundimų, jog reklama užuot propagavusi brandų suaugusiųjų požiūrį į vaikus, veikia pačių vaikų elgesį, pavyzdžiui skatina juos elgtis agresyviai. Pavyzdžiui, mano aštuonmetė dukra, pamačiusi šią reklamą, pravirko. Nors užsakovai, matyt, norėjo gero, akivaizdu, kad į suaugusiųjų auditoriją orientuota reklama daro neigiamą poveikį vaikams”, - teigė A. Lydeka.
Liberalcentristas išreiškė nuogąstavimą, kad „reklamą pamatę mažamečiai iš pradžių išsigąsta ir apsiverkia, o vėliau tai gali priimti kaip normą“.
A. Lydekos teigimu, vietoje to, kad šia socialine reklama būtų atkreiptas dėmesys į smurtą prieš vaikus ar tarp vaikų, ji pati tampa smurto propaguotoja bei skatina vaikus elgtis agresyviai.
REKLAMA