Svarstomas oro taršos mažinimo planas patiks ne visiems

Vyriausybė trečiadienį svarstys Nacionalinės oro taršos mažinimo planą. Jam praėjusią savaitę ministrų kabinetas pritarė iš esmės.

Plane numatyta, kad taršių automobilių atsisakę gyventojai galės gauti lengvatų viešajam transportui arba finansinę paskatą įsigyti mažiau taršius automobilius. Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika teigė, kad vienam žmogui galėtų būti skiriama 1000 eurų paskata, o iš viso tam būtų skirta 30 mln. eurų.

Be to, savivaldybėms, perkančioms elektrinius, dujinius ar vandenilinius autobusus, būtų skirta 30 mln. eurų. Penkių didžiausių miestų ir kurortų savivaldybėms, ribojančioms dyzelinių automobilių eismą, numatoma skirti 20 mln. eurų.

Finansinę paramą taip pat siūloma teikti žmonėms, pasikeisiantiems malkines krosnis į šilumos siurblius arba prisijungsiantiems prie centralizuotų sistemų. Numatoma didinti akcizą akmens angliai, koksui ir lignitui, naudojamiems šilumos gamybai.

Pirmasis oro taršos mažinimo planas susilaukė kritikos dėl per didelių draudimų, neaiškaus automobilių apmokestinimo ir degalų akcizo didinimo.


Rašyti komentarą...
A
Ale va
2019-04-17 10:00:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
Daugiausiai orą teršia krosnys kūrenamos netikusia ,smulkinta( iki (dulkių) akmens anglimi, o ne malkomis . Malkomis kūrenta krosnis kvepia, poneliai.
Atsakyti
0

t
tai
2019-04-17 12:07:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
kas paskaiciuos kiek tersiu berzinemis malkomis....ir kiek uztersiu oras-vanduo kuri pagamins kinijoje-surinks korejoje-supakuos japonijoje ir atsius man.....po garantinio vel lektuvelis skris iki manes su atsarginemis dalimis,o po 15 metu vel sakytis is naujo....o kaip senas su freonu???Kai snaige prades oras-vanduo gaminti ir po 1500 pardavineti tada galima butu imti su kompensacija 50% ir zinant,kad sugedus per valanda prileks ir pakeis visa bloka esant reikalui..laikas gaminti amzinas dezes kurias galima butu aptarnauti 50 metu maziausiai
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (2)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų