Neatgavęs pinigų už atšauktą koncertą vyras pasijuto neviltyje

Į neįvykusį koncertą bilietus įsigijęs vyras pasijuto neviltyje. Panoręs susigrąžinti sumokėtus pinigus jis tikino buvęs priverstas eiti kone kryžiaus žygius.

Pinigai (Fotobankas)

„Rugsėjo 12 dieną Palangoje turėjo įvykti V. Butusovo koncertas“, – apie sužavėjusį renginį pasakojo jis redakcijai atsiųstame laiške.

Tačiau pramogauti nusiteikusiam vyrui greitai teko nusivilti – koncertas buvo atšauktas. Vis tik bilietus pažadėjo sugrąžinti renginio organizatorius – viena Latvijoje veikianti įmonė. „Praėjus beveik dviem mėnesiams, organizatoriai pranešė, kad daugiau pinigų patys negrąžins, reikia kreiptis į bilietai.lt, esą jie praneš, kaip susigrąžinti pinigus“, – rašė vyras.

Jis nusprendė paskambinti bilietai.lt telefono numeriu, tačiau automatinis atsakiklis esą pranešė, kad visą pinigų už bilietą grąžinimo informaciją vartotojai gali rasti pačiame tinklalapyje.

„O tinklapyje parašyta, kad norint, jog pinigai būtų grąžinti, reikia užpildyti ir pasirašyti grąžinimo formą, kurioje turi būti nurodyti visų bilietų numeriai, kodai ir dar daug kitos informacijos. Lyg išsiųstų el. bilietų nepakanka...“ – stebėjosi vyras.

Jis teigė, kad net užpildęs visas reikalingas formas gavo pranešimą, kad su juo bus susisiekta, esą dar pasiteirauta, ar išties viskas teisingai užpildyta. „Kas per nesąmonė?“ – pykčio neslėpė jis.

Bilietai.lt pardavimų vadovas Simonas Sudaras komentavo, kad visuomet stengiamasi patenkinti klientų poreikius.

„Taip, šis koncertas buvo atšauktas. Suprantame klientų pasipiktinimą, bet organizatorius tik 2019 metų lapkričio 4 dieną užsakė bilietų grąžinimo paslaugą per bilietai.lt. Iki tol organizatorius prašė nurodyti jo kontaktus ir pats tiesiogai bendravo su klientais šiuo klausimu. Šiandien beveik visi pinigai už bilietus yra grąžinti.

REKLAMA

Bilietų grąžinimo formos pildymas – normali procedūra, klientas pateikia visus reikalingus duomenis, kad būtų sėkmingai grąžinti pinigai už įsigytus bilietus. Vien tik iš jų kopijų nesužinosime, pavyzdžiui, pirkėjo vardo, pavardės ar banko sąskaitos, į kurią turi būti perversti pinigai.

Visuomet stengiamės vartotojui palengvinti situacijų sprendimą, komunikuojame tiek su pačiu organizatoriumi, tiek su klientu“, – atsakyme į „Vakarų ekspreso“ užklausą rašė jis.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų