Jauniausioji iš „Buranovskije Babuški“ kolektyvo – viso labo trejais metais vyresnė už Madonną. Šou verslas – puiki galimybė susimąstyti apie „amžiaus“ sampratos traktavimą Rusijoje ir už jos ribų. Kaip radikalus pavyzdys galėtų būti Mickas Jaggeris. Jam 68 metai (ir beje, jis taip pat „kaimietis“). Tose vietose, kur užgimė kolektyvas „Buranovskije Babuški“, vyrai iki tokio amžiaus neišgyvena. Rašytojas Michelis Houellebecqas yra parašęs, kad jaunystė – tai pagrindinė šiuolaikinio pasaulio vertybė, daug reikšmingesnė už naftą ir auksą.
„Skirtumas amžiuje – paskutinis tabu, vienintelė riba, juo labiau neįveikiama, kitų ribų praktiškai nebeliko, liko tik jis. Šiuolaikiniame pasaulyje galima užsiimti grupiniu seksu, būti bi- arba transseksualu, zoofilu, sadomazochistu, tačiau draudžiama būti senu“.
Rusija į „Euroviziją“ veža estradinį kolektyvą, propaguojantį senatvę.
Kartu su „babuškomis“ į Europą atkeliavo naujos tendencijos. Radijo stotis NPR, mėgstanti įvairiose trečiojo pasaulio šalyse ieškoti talentų, savo reportaže apie vieną iš kolektyvo dalyvių pranešė: „Būti “babuška„ – madinga!“.
Žodis „babuška“, kurį vakarietiški melomanai sužinojo po Kate Bush dainos iš 1980-ųjų metų albumo, anglų kalboje vartojamas norint apibūdinti skarelę, sudėtą trikampiu ir uždėtą ant galvos bei surištą pasmakrėje, - apie tai rašoma Vikipedijoje. Dabar Europos visuomenė gaus vaizdingą šio straipsnio iliustraciją. Suprantama, kad tautiniai drabužiai ir šiaip Rusijos gūdumos įvaizdis turėtų sužavėti ir sujaudinti televizijos žiūrovus. Atlikėjų amžius tapo vienu pagrindinių Rusijos delegacijos kozirių šiais metais. Vidutinis pirmojo „Eurovizijos“ pusfinalio dalyvių amžius – 26 metai. Vidutinis „Buranovskije Babuški“ amžius – 69 metai.
Manoma, kad pavargusi nuo dirbtiniu įdegiu padengtų “lėlių", kurios atlieka vokiečių ir švedų kompozitorių hitus, publika turėtų atiduoti savo balsus už ruses.
Nepaisant jaunystės kulto pop-muzikos pasaulyje, daugelis užsienio žvaigždžių jau artėja arba pasiekė 70 metų amžiaus ribą, apie ką jų gerbėjai kartais nė nenutuokia.
Ypatingas PR'o kampanijos akcentas – močiutės, dalyvaudamos „Eurovizijoje“, bando uždirbti pinigų ir atstatyti cerkvę savo kaimelyje. Tiesa, yra versija, kad cerkvės atstatymui jos jau seniai užsidirbo. Jos juk ir „Eurovizijos“ orbitoje nebe naujokės – 2010 metais jos dalyvavo nacionalinėje atrankoje ir pralaimėjo prieš Petrą Naličių.
Naujajame „Buranovskije Babuški“ tinklalapyje puikuojasi prodiuserių kompanijos „Liudmilos Zykinos namai“ logotipas. Močiutės turi paklausą tiek miesto šventėse, tiek televizijos laidose, tiek roko festivaliuose, tiek privačiuose vakarėliuose.
Daina „Party For Everybody“ – tai gana menkaverčio „trash-popso“ pavyzdys, tačiau, kaip pažymi ne tik Rusijos, bet ir užsienio žurnalistai, tai geriau nei Rusijos atstovas „Eurovizijoje-2011“ Aleksėjus Vorobjovas. Dainos, kurią jis atliko konkurse, neįsiminė niekas, nepaisant prierašo apie Lady Gagos prodiuserį titruose. Užtat visi įsiminė, kaip patekęs į finalą, jis keikėsi į kamerų objektyvus. Viso to fone “močiutės“ atrodo tarsi šalies įvaizdžio taisymas, niekaip kitaip.
Ir visgi „Party For Everybody“ primena tiek Verką Serdiučką, tiek Boratą, tiek grupę „Leningrad Cowboys“. Nusikeikusi visos Europos akivaizdoje praėjusiais metais, šiemet Rusija prašo rimtai įvertinti, įsigilinti į meną ir ... pagailėti.
Ironiška yra britų dalia, kurie nuolat šiame konkurse užima paskutines vietas. Jie, beje, šiemet taip pat keičia įvaizdį. Juos atstovaus 76-ių metų Engelbertas Humperdinckas. Jis atliks dainą „Love Will Set You Free“, kuri sukelia pojūtį, tarsi ją sukūrė kitoje planetoje, ten, kur iš tikrųjų yra „daroma“ muzika. Tačiau jei dėl „Buranovskiye Babushki“ dar galima ginčytis ir tikėtis, kad jos pateks į geriausių penketuką, tai dėl Anglijos dalyvio galima tvirtai pasakyti – jo daina per gera, kad pakiltų aukščiau 15-os vietos.