Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Mielieji, Jūs mano...Ar žinot tai, kad "Kabirijos naktys" buvo vienas tų filmų, kur mane ir užpjovė. Ir dabar prisimenu Nino Rotos muziką, tas detales, kaip jiedu (su aktoriumi,) įeina į Via Veneto restoraną, kaip ten šoks ksžkokios pusjuodės idiotės, į kurias Kbirija pažvelgia, labai skeptiškai susukdama savo mielą snukutį, kaip mes žinom, o ji dar nežino, kuo baigsis šis fimas ir ši dalia.
Žinot, mano kino biografija prasidėjo nuo belgų (tikrai!) ekspresionistinio fimo "Žuvėdros miršta uoste "(duok Dieve, kad kažkas jį dar parodytų), nuo "Skrenda gervės" -- kad ir keista, labai švaraus filmo, ir, žin0ma, nuo "Kabirijos naktų". Nepykit ant manęs -- aš baigiuosi, nesibaikit, pasilikit bent Jūs.
Saulius-Stepokas
Žinot, mano kino biografija prasidėjo nuo belgų (tikrai!) ekspresionistinio fimo "Žuvėdros miršta uoste "(duok Dieve, kad kažkas jį dar parodytų), nuo "Skrenda gervės" -- kad ir keista, labai švaraus filmo, ir, žin0ma, nuo "Kabirijos naktų". Nepykit ant manęs -- aš baigiuosi, nesibaikit, pasilikit bent Jūs.
Saulius-Stepokas
Tikrai, senieji filmai- geriausi, tuo dar kartą įsitikinau. Rekomenduoju ,Nuomininką': Polanskis tikras kažkokios nenusakomos atmosferos kūrimo meistras. Teko laimė matyti kone visus jo ankstyvuosius filmus, ypač mėgstu ,Rozmari kūdikį' ir ,Vampyrų puotą' su nuostabiai gražia tuometine jo žmona a.a. Sharon Tate. Ir Linai pavydžiu, kad ji galbūt pirmą kartą žiūrės ,Kabirijos naktis' - tą graudžią, žmogišką, šiltą filmą, kokių dabar labai trūksta.
„Nuomininką“ būtinai žiūrėsiu, jei tai apie panašią beprotybę kaip „Voras“. Beje, su šizofrenija nepakovosi. Būsi sutriuškintas bet kuriuo atveju. Nebent TAI tave trumpam – o jei pasiseks, net ilgam – paleis.
įtartinai stilizuotas man šitas "Killing machine", tikri beraščiai daro kitokias klaidas. O Švarcas iš dalies jau irgi klasika - savotiška, žinoma...
Maniau, kad per Stepoko epocha visokie "Killing Machine" jau atsiseikejo (pamenat, kaip pradzioj chamindavo?). Taigi, ne -- lenda, kaip kokie tarakonai is plysiu, nesupranta, kad cia -- ne jiems.
man rusiškas nepolitkorektiškas humoras priimtinesnis už primityvų amerikonišką ir sadistinį britišką
Polanskio "Nuomininką" kažkuri televizija jau rodė berods pernai. Filmo generuojama nuotaika nepamirštama: tiesiog fiziškai galima pradėti įsivaizduoti šizofrenijos kankynę, o jei dar labiau įsijauti, tai tenka pripažinti, kad skaudžiausiai žmogui tenka kovoti su pačiu savimi. Kova, kurioje nepasiduodantis sutriuškinamas.
Ė tai vėl neparašiai kad Grobuonis su Švarcu bus šeštadenį tai nežinau visokias senenas aprašinėji, o krūtų (skaityti ne papų,o gerų) filmų nemini byški pasistenk daugeu gal.
turbūt buvo visiems. Nežinau, ar taps klasika, tiesiog seniai mačiau tokį šiltą ir nepiktą mūsų dienų filmą.
"Besimėgaujanti audringa ir naudinga veikla"- gal nebūtinai. Ji juk buvo PRIVERSTA slėptis, kad išlikt- taigi, avantiūristė nevisai savo noru.
O kad charakteris avantiūristiškas- taip. Kad ir smulki detalė pačioje pradžioje filmo: panelei reikia skubiai bėgt iš namų, slėptis, kavalierius ją veža per miestą` ant dviračio bagažinės. Atrodytų- sėdėk susigūžus ir svajok greičiau pasiekt slėptuvę. Bet ne: ji vis tiek nepraleidžia progos kviečiamai pamosuoti kojomis, kai važiuoja pro žygiuojančius vokiečių kareivius. Nesvarbu, kad ji žydė, jie- vokiečiai, nesvarbu, kad reikia slėptis, o ne kojas demonstruot. Ji jauna, jos kojos gražios, jie jauni, jų žvilgsniai tas kojas maloniai glosto. Karas šiuo atveju- dalykas antraeilis.
Tai apie personažą. O apie aktorę- tai man tikrai nepatinka, kad kažkas nusrendė, jog aš aną kartą ją drįsau pavadinti prasta. TIKRAI TO NEDARIAU. Jeigu pasakiau, kad man įsiminė ir labiausiai paveikė jos GROŽYBĖS, o ne vaidyba- tai visai nebūtinai turi reikšti, jog vaidyba prasta. Šiuo atveju mes tik pastebim tai, kas padarė didesnį poveikį. Ir Stepokui nereikia abejot, nereikia teisintis ("pavadindamas ją „išraiškinga“, panašu, išties perlenkiau..."). Anaiptol. Galim tik pasidžiaugt, kad esame normalūs, reaguojame ir matome pasaulį sveikai.
Čia galima būtų aplamai plačiau papostringaut tema: kiek bet kurios moters grožyje yra aktorystės, kiek bet kurios moters aktorystėje yra grožio. Juk jos, bjaurybės, jau darželinukės amžiuje mokosi, išmoksta, tobulina žavėjimo meną. Kiek tame yra meno ir kiek biologijos- niekas niekada nepasakys, nes tai neatskiriama. Menas visada yra apgaulė.
Šiuo atveju kalbėjome apie GERĄ aktorę. Ji graži, ji moka teisingai perskaityti tekstą, ji neatrodo kvaila savo vaidmeny- ko daugiau reikia? Už DAUGIAU- jau duodami Oskarai.
O kad charakteris avantiūristiškas- taip. Kad ir smulki detalė pačioje pradžioje filmo: panelei reikia skubiai bėgt iš namų, slėptis, kavalierius ją veža per miestą` ant dviračio bagažinės. Atrodytų- sėdėk susigūžus ir svajok greičiau pasiekt slėptuvę. Bet ne: ji vis tiek nepraleidžia progos kviečiamai pamosuoti kojomis, kai važiuoja pro žygiuojančius vokiečių kareivius. Nesvarbu, kad ji žydė, jie- vokiečiai, nesvarbu, kad reikia slėptis, o ne kojas demonstruot. Ji jauna, jos kojos gražios, jie jauni, jų žvilgsniai tas kojas maloniai glosto. Karas šiuo atveju- dalykas antraeilis.
Tai apie personažą. O apie aktorę- tai man tikrai nepatinka, kad kažkas nusrendė, jog aš aną kartą ją drįsau pavadinti prasta. TIKRAI TO NEDARIAU. Jeigu pasakiau, kad man įsiminė ir labiausiai paveikė jos GROŽYBĖS, o ne vaidyba- tai visai nebūtinai turi reikšti, jog vaidyba prasta. Šiuo atveju mes tik pastebim tai, kas padarė didesnį poveikį. Ir Stepokui nereikia abejot, nereikia teisintis ("pavadindamas ją „išraiškinga“, panašu, išties perlenkiau..."). Anaiptol. Galim tik pasidžiaugt, kad esame normalūs, reaguojame ir matome pasaulį sveikai.
Čia galima būtų aplamai plačiau papostringaut tema: kiek bet kurios moters grožyje yra aktorystės, kiek bet kurios moters aktorystėje yra grožio. Juk jos, bjaurybės, jau darželinukės amžiuje mokosi, išmoksta, tobulina žavėjimo meną. Kiek tame yra meno ir kiek biologijos- niekas niekada nepasakys, nes tai neatskiriama. Menas visada yra apgaulė.
Šiuo atveju kalbėjome apie GERĄ aktorę. Ji graži, ji moka teisingai perskaityti tekstą, ji neatrodo kvaila savo vaidmeny- ko daugiau reikia? Už DAUGIAU- jau duodami Oskarai.
S.S.rekomenduoja ir ne: Filmai per TV (balandžio 28 – gegužės 4 d.)