Daugiau nei 7500 „Dacia“ gerbėjų dalyvavo „Dacia“ organizuotoje iškyloje „Grand Pique-nique“ Mousseaux sur Seine (netoli Paryžiaus) ir Cublize (šalia Lyono). Į pikniką „Dacia“ fanai atvyko su daugiau nei 2000 šios markės automobilių.
Susirinkę „Dacia“ gerbėjai suformavo specialų vaizdą prisiminimo nuotraukai - žiūrint iš dangaus buvo galima matyti „J'aime ma" Dacia"(„Aš myliu mano Dacia", Mousseaux ) ir „Dacia" 2010" (Cublize).
Per penkerius metus po „Dacia“ pristatymo Prancūzijos rinkai 2005 m., šis prekės ženklas įsitvirtino kaip vienas iš pagrindinių šios šalies automobilių rinkos žaidėjų. 2010 m. rugpjūčio pabaigoje „Dacia" užėmė ketvirtą vietą (po „Renault“, „Peugeot“ ir „Citroen“). Užregistruota 70000 šio prakės ženklo automobilių, pasiektas 125% augimas per pirmus aštuonis 2009 m. mėnesius, o užima rinkos dalis sudarė 8,2%.
Iškylos metu renginio dalyviai bendravo, testavo „Dacia" 4x4 tipo modelius, dalyvavo kitose pramoginėse veiklose. Pardavimų Prancūzijoje direktorius Bernardas Cambier renginio metu sakė, kad „Dacia" tarsi suburia tuos žmones, kurie moka pirkti protingai: mokėti tinkamą kainą tik už tai, ko jiems iš tiesų reikia
Neseniai „TNS Sofres Automobilių 360°“, kartu su „Le Journal de l'Automobile“ atlikto tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kad „Dacia" yra antras labiausiai vertinamas automobilių prekės ženklas automobilių naudotojų tarpe.