• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujojo ralio sezono matmenys

Roko Kvaraciejaus ir Mariaus Samuolio ekipažas ruošiasi naujajam ralio sezonui. 2010 m. Lietuvos, Latvijos, NEZ ir Baltijos čempionatų dalyviai lapkričio 15 d. pristatė savo komandos internetinę svetainę.

REKLAMA
REKLAMA

Baigėsi vienas ralio sezonas, ne už kalnų jau ir kitas. Kaip ir priklauso, po truputį dėliojomės 2011 metų planus, kurie jau įgavo realų pavidalą ir skubame jais pasidalinti su jumis.

REKLAMA

Sprendžiant kito sezono misiją, įvertinant perspektyvas ir galimybes, buvo svarstomi keli variantai. Pirmasis - investuoti į „Renault Clio" ir priartinti ją prie tikros A grupės, taip įgijant daugiau konkurencingumo Pabaltyje. Antrasis svarstomas variantas buvo naujai atsirandanti FIA „WRC Academy", tačiau dėl Roko situacijos su mokslais (visgi paskutiniai metai mokykloje, baigiamieji egzaminai ir pan.) buvo pasirinktas trečiasis variantas.

REKLAMA
REKLAMA

O trečiasis variantas - mokytis važiuoti su keturiais ratais varančiu automobiliu. Iš keletos pasiūlymų, optimaliausias pasirodė „Biesmo Motorsport" pasiūlytas variantas.

Taigi, 2011 m. sezoną važiuosime su „Mitsubishi Colt" „varliuku", kuris skirsis nuo anksčiau D. Butvilo, S. Girdausko ir D. Biesevičiaus vairuotų tuo, kad turės aktyvias blokiruotes ir... inžinierių žodžiais tariant „tiesiau šokinės per tramplynus".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šis automobilis buvo pasirinktas dėl išlaikymo ir priežiūros kaštų, ir mūsų kito sezono tikslų optimaliausios sintezės. Tikslas, vėlgi, kaip ir pastaruosius du sezonus - nuvažiuoti kuo daugiau greičio ruožų kilometrų tobulinant stenogramos rašymą/skaitymą ir mokytis suvaldyti galingesnę, keturiais ratais varančią techniką. Taip pat, kaip ir praeitą sezoną, planuojame dalyvauti Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatuose, Baltijos ralio čempionate ir NEZ etapuose, kurie sutaps su dalyvaujamais etapais Lietuvoje ir Latvijoje.

REKLAMA

2011 m. sezono „Mitsubishi Colt" specifikacija

Pagaminimo metai: 1993

Variklis: 1998 ccm + turbo (34 mm restriktorius)

Transmisija: 4x4

Amortizatoriai: „Rieger"

Stabdžiai: „AP Racing"

Greičių dėžė: „Samsonas Motorsport" 5 pavarų, kumštelinė

Galia: 300 AG

Sukimo momentas: 500 Nm

Ilgis: 4 m

Plotis: 1,8 m

Aukštis: 1,46 m

Bazė: 2,45 m

Svoris: 1250 kg

Max. greitis: 216 km/h

Paruošta: „Biesmo Motorsport"

Rokas Kvaraciejus: „Ralis - tituluojamas visų automobilių sporto šakų karaliumi. O koks karalius ir karalystė gali išsilaikyti be savo lojalių piliečių? Šią internetinę svetainę sukūrėme norėdami atiduoti duoklę, Jums, lojaliems Ralio karalystės piliečiams iš mano ekipažo pusės. Stengsimės čia pateikti, kuo išsamesnės ir naujesnės informacijos apie mūsų ekipažo pasirodymus. Čia galėsite rasti visą informaciją apie varžybas, kuriose dalyvaus ekipažas: įspūdžiai, vykstantys pasiruošimai, foto ir video medžiaga iš praėjusių ralių.

Tikiuosi, kad ši svetainė taps ne tik informacijos sklaidos šaltiniu, bet senų ir naujų ralio gerbėjų traukos objektu, bei informatyviu puslapiu, kuriame bus galima susipažinti su ralio pasauliu ekipažo akimis."

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų