Švietimo ir mokslo ministerijoje vyko projekto "Lyderių laikas" pirmojo etapo baigiamasis renginys – konsultacija su švietimo politikais.
Jame buvo aptarti projekto rezultatai, įžvalgos bei antrajame etape numatomi darbai valstybinės švietimo strategijos bei tarptautiniame kontekste.
„Projektas „Lyderių laikas“ atitinka šiuolaikinės vadybos teorinę mintį, dvasią ir politinę šios Vyriausybės programą, orientuotą į savarankiškumo, kūrybiškumo, saviraiškos stiprinimą ir siekį mažinti biurokratines , perteklines procedūras Jis gali diktuoti orios, atsakingos ir savarankiškos organizacijos kultūros puoselėjimo pasiūlą, jos madas ir normas,“- sakė švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius.
Pasak ministro, būtina stiprinti lyderystę mokykloje. Nuolatinė sparti kaita reikalauja naujoviško mąstymo, gebėjimų įveikti pasipriešinimą pokyčiams. Iš šiuolaikiniam vadovui būtina turėti lyderystės įgūdžių, nes vadovas yra atsakingas ne tik už savo, bet ir visos mokyklos veiklos rezultatus. O tai dažniausiai priklauso nuo daugelio kolektyvo narių darbo, mokinių motyvacijos ir jų gabumų, tėvų finansinės padėties, šeimos tarpusavio santykių.
Švietimo ir mokslo viceministras Vaidas Bacys kalbėjo apie švietimui iškilusius iššūkius ir galimybes. Renginyje pristatyti lyderystės plėtros modeliai mokyklos, savivaldybės ir šalies lygmenimis. Aptartos naujos tobulinimosi galimybės mokykloms ir švietimo lyderiams, švietimo lyderių kompetencijos ir jų plėtotės būdai, vyko diskusija “Švietimo lyderystė ir švietimo politika:aktualiausi politiniai sprendimai".
Renginyje dalyvavo užsienio svečiai – projekto konsultantai: prof. Andy Hargreaves, prof. Louise Stoll, prof. Sonia Blandford, dr. Coleen Jackson, dr. Dean Fink, dr. Jan Robertson, ministerijos, jai pavaldžių įstaigų vadovai, savivaldybių asociacijos, kitų švietimo asociacijų atstovai, projekto rengėjai, įgyvendintojai ir vertintojai.
Projektas „Lyderių laikas“ skirtas visos Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų direktoriams ir pavaduotojams, metodinių grupių pirmininkams, aktyviems mokytojams, socialiniams pedagogams, bibliotekininkams, švietimo skyrių specialistams, pedagogus rengiančių aukštųjų mokyklų dėstytojams bei visiems jauniems žmonėms, ketinantiems dirbti švietimo sistemoje.
Projekto tikslas – Lietuvoje sukurti paramos švietimo lyderiams infrastruktūrą, kuri skatintų iniciatyvių švietimo dalyvių veiklą, leistų įgyvendinti pažangias idėjas ir naujoves švietimo sistemoje. Tikimasi, kad „Lyderių laikas“ pakeis esamą padėtį, prisidėdamas prie lyderystės vadybos formavimo ir lyderystės programų kūrimo Lietuvos švietimo sistemoje.
Projektą „Lyderių laikas“ vykdo Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras.