Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Veiklą pradėjo naujas prekės ženklas baldų rinkoje – „DOMDOM“, siūlantis virtuvės projektą įgyvendinti „vienose rankose“. Investuota 2 mln. eurų.

Veiklą pradėjo naujas prekės ženklas baldų rinkoje – „DOMDOM“, siūlantis virtuvės projektą įgyvendinti „vienose rankose“. Investuota 2 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA

Analogų Lietuvos rinkoje neturintis verslo modelis, grįstas dizainerių ir baldų gamintojų partneryste, leidžia ne tik pasiūlyti naujausius technologinius sprendimus, bet ir greitai bei kokybiškai suvaldyti sudėtingą virtuvės įrengimo projektą.

Diegia naują standartą rinkoje

Įmonės atlikta rinkos analizė parodė, kad didžioji virtuvės baldų gamintojų konkurencija yra naujų būstų rinkoje, tačiau trūksta paslaugų, pritaikytų gyventojams, norintiems keisti seną virtuvę arba įsigyjantiems būstą antrinėje rinkoje. Nors virtuvę gyventojai keičia vidutiniškai kas 10–15 metų, tačiau dažnai atideda šį klausimą, dėl laikui imlaus ir sudėtingo proceso.

„Esame ir kūrėjas, ir gamintojas, – sako „DOMDOM“ direktorius Mantas Rainys. – Diegiame naują standartą rinkoje, kai žmogui nebereikia ieškoti kompromiso tarp savo svajonių virtuvės ir jos įgyvendinimo galimybių. Kompleksiškai įgyvendiname visą kliento naujos virtuvės projektą nuo svajonės virtimo brėžiniu, senos virtuvės pašalinimo iki garantinio aptarnavimo“.

REKLAMA
REKLAMA

Atvira bendros kūrybos platforma

Apjungę baldų gamybos ir dizaino profesionalų partnerystę, „DOMDOM“ sako sukūrę unikalią bendros kūrybos platformą, o konsultacijose – čia ir dabar – naudodami 3D video vizualizavimo įrankius suteikia laisvę ir klientų saviraiškai. Pažaisti spalvomis ir savos virtuvės formomis kiekvieną kviečia ir interneto svetainėje įdiegti įrankiai.

„Tikime partnerysčių sinergija, todėl esame atviri bendrai kūrybai. Mūsų virtuvių stilius, jų ergonominius sprendimus kūrė nepriklausomi lietuvių interjero dizaino profesionalai, šiuolaikiškais gamybos procesais rūpinasi nauja modulinių baldų gamykla „Fabrica Viridis“, o baldinių plokščių, furnitūros, buitinės technikos tiekimą užtikrina UAB „Trukmė“. Tam tikra prasme „DOMDOM“ yra ilgametės inžinerinės, gamybinės ir kūrybinės patirties vaisius, užgimęs besidalinant bendromis idėjomis ir „know-how“. Norime tęsti šią kryptį, į bendrą kūrybą įtraukdami klientus ir partnerius“, – verslo išskirtinį bruožą įvardina grupės vadovė Irena Blaževičė.

REKLAMA
REKLAMA

Įdomus faktas, kad naujoje šio dešimtmečio Lietuvos pristatymo užsienyje strategijoje yra užfiksuota būtent tokia atviros platformos kūrybai ir bendradarbystei idėja. Lithuania Co-create – šūkis, kuriuo mūsų šalis prisistato užsienio šalyse.

Dėmesys tvariems procesams

Įmonė didelį dėmesį skiria tvarumui: nuo klientų skatinimo suvokti realius savo poreikius virtuvei, kad ji tarnautų ir patiktų ilgai iki tvarių procesų baldų gamyboje.

„Tvarumas yra ir mūsų mintyse, ir elgesyje. Puikiai suvokiame, kad pokyčiai turi prasidėti nuo mūsų pačių ir todėl investuojame į draugiškesnius gamtai sprendimus: projektuojame ilgaamžes virtuves; gamyboje naudojame elektros energiją iš atsinaujinančių šaltinių, maksimaliai mažiname šalutinių atliekų kiekį, tvariai utilizuojame atliekas, – teigia M. Rainys. – Artimiausias mūsų baldų gamybos principui yra „IKEA“ modelis: gaminame modulinius baldus, tai ir leidžia optimizuoti procesus, orientutoti juos į tvarumą ir greitį. Tačiau skiriamės tuo, kad galime visus baldus pritaikyti prie kiekvieno namų erdvės milimetro“.

REKLAMA
REKLAMA

Gimę iškeliauti į pasaulį

„DOMDOM“ gimė iš struktūriškos, daug gamybinės patirties sukaupusios UAB „Trukmė“ rankų. Sisteminis, inžinerinis mąstymas leido pateikti naują kompleksinį sprendimą baldų dizaino ir gamybos rinkoje Lietuvoje. Tai įvertinti galės privatūs ir verslo užsakovai. „DOMDOM“ žada priimti ir įgyvendinti 300 virtuvės projektų per mėnesį. Tačiau sukurti paslaugos procesai yra aktualūs ir už mūsų šalies ribų. Artimiausių metų perspektyvoje numatoma plėtra į didžiausius didžiuosius Lietuvos miestus ir Rygą. „Toliau, šiame nuotolinio darbo amžiuje, riba – visas pasaulis. Jau dabar priimdami komunikacijos sprendimus, galvojame ir apie eksportą. Sieksime, kad brandžioje verslo stadijoje bent 70 % mūsų pagamintos produkcijos sudarytų užsakymai už Lietuvos ribų,“ – planais dalinasi „DOMDOM“ rinkodaros vadovė Reda Salominienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų