Vaistininkai: vitaminų perkama daugiau, tačiau imuninę sistemą galima stiprinti ir kitais būdais

Artėjant rudeniui, peršalimo ligų sezonui, kyla poreikis stiprinti imunitetą, kad šaltojo sezono metu nesirgtume arba persirgtume kuo lengviau ir greičiau. Vaistininkai atskleidžia, kad savo organizmu reikia pradėti rūpintis jau dabar, nes susirgus bus per vėlu.

Imuninę sistemą reikėtų stiprinti ne tik papildais, bet ir kitais, visiems gerai žinomais būdais.

Svarbu pradėti nuo paprastų dalykų

Ligoms atsparios imuninės sistemos vienas pagrindinių aspektų – sveika mityba. Vaistininkai teigia, kad jos reikėtų laikytis visais metų laikais.

„Staiga atvėsus orams žmogus kelias dienas pamiršta subalansuotą mitybą ar valgo per mažai, tai sparčiai silpnina organizmą – ligai to gali užtekti“, – teigia „Gintarinės vaistinės“ vaistininkai.

Rudenį gausu šviežių daržovių bei vaisių – tuo reikėtų pasinaudoti. Stiprinti imuninę sistemą paprastais sprendimais – efektyvu. Šiuo sezonu patartina organizmą aprūpinti kuo gausiau įvairiais, natūraliai vitaminais.

„Eurovaistinė“ vaistininkė J. Juodsnukytė primena, kad rūpinantis savo imunine sistema svarbu skirti dėmesio sveikam gyvenimo būdui – taip pat nepamiršti judėjimo ir miego.

„Taip organizmas bus pasiruošęs apsiginti nuo puolančių ligų. Teisingai elgiasi tie, kurie imuninę sistemą pradeda stiprinti dar vasarą, o ne tuomet, kai jau jaučia pirmuosius peršalimo simptomus“, – teigia vaistininkė

Liga gali būti signalas, kad netinkamai maitinamasi arba organizmas negauna pakankamai poilsio. Kad išvengtume įvairių ligų žiemą, reikia imunitetą stiprinti kasdieniais įpročiais.

Kasdien privaloma tinkamai pailsėti, vengti didelio streso. Gera psichologinė savijauta taip pat padeda saugoti imunitetą, gera nuotaika gerokai sustiprina organizmo atsparumą ligoms.

Reikia nepamiršti maisto papildų

Mityba ir organizmo būklė labai svarbu stiprinant imuninę sistemą, renkantis maisto papildus ir vitaminus, svarbu atkreipti dėmesį į tai, kaip jaučiatės.

REKLAMA

„Jei mityba skurdi, valgoma daug nevisaverčio maisto, tada būtina vartoti stiprius vitaminų kompleksus, daug omega rūgščių turinčių papildų. Bet jei maitinamasi visavertiškai, tuomet pakanka atkreipti dėmesį tik į aktualias sritis, pavyzdžiui, į imuniteto stiprinimą šaltuoju metų laiku, vitaminus akims, odai“, – sako „Eurovaistinė“ vaistininkė.

Organizmo atsparumą virusų bei bakterijų infekcijoms didina vitaminai C, A, E, D, taip pat – mikroelementai cinkas, selenas ir varis.

Taip pat galima įsigyti polivitaminų su gamtiniais imunostimuliatoriais: ežiuole, eleuterokoku, ženšeniu, kurie ypač naudingi stiprinant imunitetą.

„Rudenį patartina pradėti vartoti vitaminais praturtintus produktus, o tik jei prireikia – ir maisto papildus“, – teigia „Gintarinė vaistinė“ vaistininkai.

Tik reiktų nepamiršti, kad vartojant vitaminus ar papildus, labai svarbu įvertinti jų tarpusavio darnumą ir pasikonsultuoti su vaistininku, ar jie neslopina, ar neužaštrina vienas kito veikimo.

Maisto papildų paklausa šiemet išaugus kaip niekad

Farmacijos specialistai sako, kad neprisimena metų, kai buvo toks ryškus visuomenės domėjimasis preparatais organizmo stiprinimui. Beveik dvigubai vien rugpjūtį išaugo domėjimasis antioksidantais, geriau žinomais kaip vitaminas C, E, karotinas ir kiti.

„Toks reiškinys, rodo visuomenės susirūpinimą, kaip tinkamai pasiruošti rudeniui“, – sako „Eurovaistinės“ vaistininkė Jovita Juodsnukytė.

Vis daugiau klientų šiuo metu ieško priemonių, kurios padėtų stiprinti vaikų imuninę sistemą.

„Galėtume rekomenduoti žuvų taukus. Jie prisideda ir prie imuniteto gerinimo, puikiai tinka palaikyti gerą regėjimą, yra naudingi smegenų veiklai, odai. O jei kalbant tik apie vitaminus, manau, kad naudingas yra vitaminas C, mokiniams svarbus stiprus imunitetas“, – sako vaistininkė ir priduria, kad imunitetu verta pradėti rūpintis jau dabar ir nelaukti kol atvės orai ir prasidės peršalimo ligų sezonas.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų