Moteris naujienų portalui tv3.lt pasakojo, kad už užsakytą maistą ji sumokėjo apie 30 eurų. Užsakymą sudarė dvi didelės picos su saliami bei ananasais ir suktinukas su vištiena.
Pastarasis, pasak jos, buvo visiškai neiškepęs.
Paklausta, ar kreipėsi į picerijos darbuotojus dėl tokio užsakymo, prisistatyti nenorėjusi kaunietė teigė, kad nedrįso, tačiau neslėpė nusivylimo dėl išmestų pinigų dėl nevykusio užsakymo.
Savo ruožtu picerijos tinklo „Express pizza“ teigė, kad tokie atvejai, kai klientai gauna nekokybiškus gaminius, nėra dažni. „Jeigu klientas kreipiasi dėl gauto nekokybiško ar neatitinkančio užsakymo, visada klientui perkepame užsakymą. Labai gaila, kad klientė nesikreipė į mus dėl gauto užsakymo nei elektroniniu paštu, nei telefonu.“