Trenerė Laura atskleidė taisyklingas miegojimo pozas ir jų svarbą

Laura Valatkevičiūtė, Savicko sporto klubo grupinių užsiėmimų instruktorė bei asmeninė trenerė pristato taisyklingas miegojimo padėtis ir jų svarbą sveikatai, ypač laikysenai. Iš pirmo žvilgsnio miegojimo pozos gali atrodyti nereikšminga, tačiau nuo to, kaip miegate, priklauso jūsų sveikata ir savijauta.Tinkama miego padėtis pagerina poilsio kokybę ir padeda išvengti rimtų sveikatos sutrikimų.

Remiantis paskutiniais tyrimais, geriausia miegoti ant nugaros. Tokia padėtis stuburui mažiausiai žalinga ir labiausiai tinkama gerai savijautai ir visam žmogaus organizmui: miegant ant nugaros lengviausia išlaikyti neutralią galvos, kaklo ir stuburo poziciją, pozicija išlieka natūrali, mažiausiai apkraunami nugaros raumenys. Taigi ši poza itin tinka tiems, kuriuos vargina nugaros skausmas, ypač juosmeninėje ir kaklinėje stuburo dalyse. Kaip taisyklingai miegoti ant nugaros ? Pagalvėlė turi būti plona, o po keliais taip pat turi būti padėta kiek didesnė pagalvė, kad juosmenyje dingtų įtampa.

Pati žalingiausia miego poza – ant pilvo. Miegodami tokioje padėtyje dažniausiai pasukame galvą į vieną ar į kitą pusę, o tai sukelia įtampą kaklui. Taip pat iškreipiami natūralūs stuburo linkiai, dėl to ilgainiui atsiranda apatinės nugaros dalies skausmas. Miegant ant pilvo skrandžio turiniui lengviausia patekti į stemplę, tad dažniau graužia rėmuo.Kaip taisyklingai miegoti ant pilvo? Pagalvė turėtų būti plona, kad galva išliktų viename lygmenyje su kalu, po dubeniu taip pat turi būti padėta pagalvėlė.

REKLAMA

Ant šono miega bene daugiausiai žmonių. Miegant ant šono, ypač naudojant tinkamo aukščio pagalvę, išlaikoma neutrali stuburo padėtis, tad ši poza nekenkia nugarai. Kaip tinkamai miegoti ant šono? Vėlgi pagalvė turėtų būti ne per stora. Būtina įsidėti pagalvę tarp kelių, kad būtų palaikoma taisyklinga klubų, dubens ir nugaros padėtis.

Privalumai , jei miegate taisyklingai :

• Tinkama, korektiška laikysena,

• Tinkama kūno lygiuotė,

• Taisyklingesnė klubų ir dubens padėtis,

• Taisyklingesnė pečių padėtis,

• Mažiau galvos bei nugaros skausmų,

• Kokybiškesnis miegas,

• Pagerėja medžiagų apykaita,

• Jaučiatės labiau pailsėję,

• Taisyklingesnė eisena bei sėdėsena.

 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų