Šie ženklai išduoda, kad vitamino D vartojate per daug: nenumokite į juos ranka

, Publikuota 2021.11.24 13:50

Aidas Paukštė 2021-12-01 19:44:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Tik fašistine TV 3 gali rašyti tokias nesąmones
Vitamina D arba kitaip hormoną visu pirmą reikia išsitirti ir tik tada vartoti pagal tai kiek jo trūksta   ATSAKYTI
Lordas 2021-11-28 08:28:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kas su tais žurnalistai pasidarė,vieną savaitę rašo vienaip,o kitą priešingai,užsakyti straipsniai ir tiek   ATSAKYTI
Rūpestingas žmogus 2021-11-25 12:32:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Man kas neaišku yra ar Vitaminas D lengvai pasisavinamas vidutinio amžiaus žmogui.    ATSAKYTI
Jonė 2021-11-25 05:08:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
10 mikrogramų,vaistinėse vitaminai matuojami vienetais,klausimas kiek vienetų į dieną vartoti,kad neperdozuoti,visi kartoja,kad 4000 vienetų?
   ATSAKYTI
Linas 2021-11-25 10:56:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Šiame straipsnyje rekomenduojama kūdikiams skirta dozė, t.y. 400 TV (10 mikrogramų*40=400 TV). Suaugusiam žmogui reikia suvartoti per dieną nuo 2000 iki 4000 TV (svarbu rinktis aliejuje ištirpintą vitaminą D dėl geresnio pasisavinimo organizme). Tamsiuoju metų periodu suaugusiam žmogui neužtenka 2000 TV per dieną, nes jis negauna su saule, su maistu gauna tik tuo atveju, jei valgo riebią žuvį, kiaušinius ir pan. Bet kadangi vitaminas D turi visame organizme receptorius yra greitai sunaudojamas, todėl jo kasdieninis papildymas ir palaikymas organizme yra labai svarbus.    ATSAKYTI
Klausiantis žmogus 2021-11-25 12:29:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
@Linas Ką daryti tada jei visa tai pernelyg nelengva užduotis žmogui?  
Pritariantis žmogus 2021-11-25 12:30:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
@Jonė Geri klausimai.   ATSAKYTI
REKLAMA
Į viršų