Šie požymiai išduoda, kad judate per mažai: nenumokite ranka

Dirbate namuose, pasivaikščiojimą mielai pakeičiate filmų maratonu, tingite eiti į parduotuvę, todėl maistą užsisakote internetu. Nenuostabu, kad kūnai ima panikuoti ir ima siųsti signalus, kad judėti reikia dažniau.

„Bright Side“ nori padėti iššifruoti jūsų kūno signalus, kad gyvenimas būtų šiek tiek sveikesnis.

1. Jūsų akys papurtusios.

Sėdimas gyvenimo būdas yra vienas iš pagrindinių veiksnių, kodėl kūnas sulaiko vandenį. Papurtusios akys atsiranda dėl ilgesnio buvimo horizontalioje padėtyje. Taigi, miegas vis dėlto nėra toks nekenksmingas. Manoma, kad joga yra vienas geriausių sprendimų šioje situacijoje.

2. Jums užkietėjo viduriai.

Sportas yra svarbus tuštinimuisi. Jei didžiąją laiko dalį praleidžiate sėdėdami, reikia daugiau laiko, kol maistas nukeliaus storąja žarna. Reguliariai judant pagerėja virškinamojo trakto efektyvumas. Net paprastas 5 minučių pasivaikščiojimas kelis kartus per dieną gali užkirsti kelią vidurių užkietėjimui.

3. Jūs esate užmaršus.

Jei dažnai jaučiate, kad mintys bėga iš galvos, galbūt laikas šiek tiek pajudėti. Vienas tyrimas parodė, kad neaktyvų gyvenimo būdą palaikantys žmonės rodo struktūrinius smegenų pokyčius atminties srityje. Įrodyta, kad fiziniai pratimai gerina atmintį.

4. Jums skauda kelius.

Judėjimas yra paslaptis, kaip atlaisvinti įtemptus sąnarius. Sportuojant galima palengvinti artrito ir osteoartrito simptomus, ypač atliekant mažo intensyvumo pratimus. Pacientams, kuriems turi lėtinį kelio skausmą, rekomenduojama atlikti mankštas. Reguliariai treniruodamiesi, raumenys stiprėja ir tampa lankstesni.

5. Jums turite stiprų potraukį cukrui.

Fizinis aktyvumas puikiai kovoja su potraukiu cukrui. Tai padidina jūsų energiją ir išskiria endorfinus, laimės hormonus. O šie hormonai labai mažina potraukį cukrui.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų