Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
slykstyne ruzkiu padla
Labai suprastėjo atmosfera šalyje būtent dėl atvykėlių. Neįgaliesiems sudaromos kliūtys, nes kažkokia vairuotoja negirdėjo apie žmoniškumą (mes turime jiems aukoti ir juos globoti, o jie mums į akis rėkia su savo nipanimaju), gatvėse jau nebepraleidžia pėsčiųjų - už vairo sėdi rudas laukinis čiurka. Jie niekaip neprisideda prie šalies kultūros, tik ją smukdo, o jau buvom pradėję neblogai tvarkytis. Man asmeniškai jų čia gali ir nebūti, jie tik visokioms įmonėms reikalingi, kurių vadovai nenori gerai mokėti vietiniams. Bet pažiūrėkit kokia viso to kaina! Nužmogėjimas!
Mir
1.Stotelėse laisvai turi tilpti 2 dvi triašės viešojo transporto priemonės
2.Stotelės įvažos turi būti tiesios,o ne lenktos.
3.Stotelėse pastatyti stulpai su popieriniais grafikais ar elektroniniais tablo turi stovėti toliau nuo važiuojamos dalies krašto dėl keleivių saugumo.
4.Kad vairuotojai galėtų laikytis grafikų,jų kompiuteryje ,sustojus stotelėje ,neturėtų pradingti tos stotelės pavadinimas ir laikas joje,kol nenuvažiuos bent 25 m.Nes vairuotojas prieš stotelę žiūri ne į kompiuterį,o į kelią,įvažą ir laukiančius keleivius.
5.Viešajame transporte turi būti transliuojamos keleivių ir bagažo vežimo taisyklės,pabrėžiant,kad keleiviai,norintys išlipti,turi atsistoti prie pat durų.Taip pat neturi prie jų stovėti,jei nesirupšia išlipti.
2.Stotelės įvažos turi būti tiesios,o ne lenktos.
3.Stotelėse pastatyti stulpai su popieriniais grafikais ar elektroniniais tablo turi stovėti toliau nuo važiuojamos dalies krašto dėl keleivių saugumo.
4.Kad vairuotojai galėtų laikytis grafikų,jų kompiuteryje ,sustojus stotelėje ,neturėtų pradingti tos stotelės pavadinimas ir laikas joje,kol nenuvažiuos bent 25 m.Nes vairuotojas prieš stotelę žiūri ne į kompiuterį,o į kelią,įvažą ir laukiančius keleivius.
5.Viešajame transporte turi būti transliuojamos keleivių ir bagažo vežimo taisyklės,pabrėžiant,kad keleiviai,norintys išlipti,turi atsistoti prie pat durų.Taip pat neturi prie jų stovėti,jei nesirupšia išlipti.
O kaip gavo darbą lietuvių kalbos nemokėdama? Reikia labai griežtai nubausti įmonę bei patikrinti ar daugiau tokių atvejų nėra. Lietuvoje su klientais dirbantys darbuotojai privalo mokėti lietuvių kalbą bei turėti tai patvirtinančius dokumentus. Lietuvių kalbos komisijai reikia suteikti daugiau galių ir finansų patikroms atlikti.
Va jums atsakymas - karo pabėgėlė iš Ukrainos, bet nepasakyta, kad ukrainetė. Tai yra ruskė, xaxolka p*zda vaniučiaja. Kokia gėda. Kaip jį drįsta.
Ukrainiete?
@Jonas
kur tau
Neigaliųjų gali padaugėti,nes baisu,kas vyksta Skalvių(Pašilaičių) žiede.Žmonės vaikšto po žiedą,kur važinėja viešasis transportas,landžioja pro troleibusus.Aplinka nesutvarkyta,visur purvas.Bet visa esmė dvigubuose standartuose.Jei vairuotojas išlipa iš automobilio kelyje,privalo dėvėti ryškią atspindinčią šviesą liemenę.O tame žiede malasi žmonės ,jų nesimato,iki nelaimės vienas žingsnis !
Kaltas jos Darbdavys ir Darbdavio Rusofobų Valdžia, abejinga neįgaliems keleiviams.
Kalti ir keleiviai rusofobai, nesusipratę rusų kalba paaiškinti Vairuotojai, ko ji nepanimaet.
Kalčiausia čia lietuvių Tautai Svetimos Rusofobų Valdžios Antirusiška Psichozė.
Kalti ir keleiviai rusofobai, nesusipratę rusų kalba paaiškinti Vairuotojai, ko ji nepanimaet.
Kalčiausia čia lietuvių Tautai Svetimos Rusofobų Valdžios Antirusiška Psichozė.
Buvau sostinėje. Nustebino. Pradedant autobusų stotimi visą dieną girdėjau tik rusų kalbą. Visa laimė, kad gydytojai kalba lietuviškai, nes aš rusų kallbą moku prastai.
@Lietuvė
tam vilniuj tikrai kazkas baisaus.........
Rusakalbė troleibuso vairuotoja Vilniuje atsisakė įleisti neįgalią moterį: keleiviai liko šokiruoti