Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didelis cholesterolio kiekis reiškia, kad jūsų kraujyje yra per daug vaškinės medžiagos, vadinamos cholesteroliu. Šios riebalų sankaupos gali pakenkti arterijoms, susiaurinti jas ir padidinti širdies ligų riziką. Laimei, lengvi gyvenimo būdo pokyčiai gali jums padėti.

Didelis cholesterolio kiekis reiškia, kad jūsų kraujyje yra per daug vaškinės medžiagos, vadinamos cholesteroliu. Šios riebalų sankaupos gali pakenkti arterijoms, susiaurinti jas ir padidinti širdies ligų riziką. Laimei, lengvi gyvenimo būdo pokyčiai gali jums padėti.

REKLAMA

Cholesterolis kenkia jums, nors iš tikrųjų, kad jūsų organizmas tinkamai funkcionuotų, reikia šios medžiagos. Probleminė bendro cholesterolio dalis yra ta, kuri vadinama „bloguoju“.

Šis „blogasis“ cholesterolis padidina rimtų sveikatos būklių, įskaitant širdies ligas ir insultą, riziką, aiškina NHS.

Pasak Klivlando klinikos, vienas pusryčių maistas, galintis padėti sumažinti jūsų cholesterolio kiekį, yra avižiniai dribsniai, rašo express.co.uk. Klinika teigia, kad vos pusantro puodelio šio populiaraus pusryčių maisto gali sumažinti jūsų  cholesterolio kiekį nuo penkių iki aštuonių procentų.

Jei nesate tikri dėl skirtumo tarp avižinių dribsnių ir košės, apie juos ir pakalbėsime.  Avižiniai dribsniai apibūdina tam tikrą košės rūšį.

REKLAMA

Nors košę galima gaminti iš ryžių, kviečių ir kukurūzų, avižų dribsnių sudėtyje yra tik avižų, vandens arba pieno. Tai labai svarbu norint sumažinti cholesterolio kiekį, nes stiprioji pusryčių dalis yra avižos.

Daug skaidulų turinčios avižos yra gerai ištirtos dėl cholesterolio kiekį mažinančios naudos. Yra įvairių rūšių ląstelienos, o avižose yra vadinamojo beta gliukano, aiškina „Heart UK“.

Pasakė, kiek avižų suvartoti

Kasdien suvartodami tik tris gramus beta gliukano, galite sumažinti cholesterolio lygį, nes šios skaidulos sudaro į gelį panašią medžiagą, kuri žarnyne jungiasi su cholesterolio turinčia tulžies rūgštimi. Šis procesas padeda apriboti cholesterolio, kuris absorbuojamas iš žarnyno į kraują, kiekį.

Atminkite, kad cholesterolis gali kauptis ir pažeisti arterijas, o tai gali sukelti kitų sveikatos problemų.

Širdies labdaros organizacija priduria: „Jūsų kepenys turi pašalinti iš kraujo daugiau cholesterolio, kad susidarytų daugiau tulžies, o tai sumažina cholesterolio kiekį kraujyje“.

REKLAMA
REKLAMA

Taigi, toks paprastas dalykas kaip pusantro puodelio avižinių dribsnių gali padėti sumažinti cholesterolio kiekį, teigia sveikatos priežiūros institucijos. Jei avižiniai dribsniai jums netinka, galite rinktis kitus avižų pagrindu pagamintus produktus. Dubenėlis avižinių dribsnių ar saujelė avižinių sausainių – yra daug įvairių maisto produktų iš avižų.

„Heart UK“ rekomenduoja per dieną suvalgyti tris porcijas avižų produktų, kad gautumėte tris gramus beta gliukanų. Jie padarė išvadą: „Maisto produktuose, kurių etiketėje nurodyta, kad jie mažina cholesterolio kiekį, bus vienas gramas ar daugiau beta gliukano“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų