Po gulinčiu akmeniu vanduo neteka. Tuo dar kartą galėjo įsitikinti Klaipėdos verslininkai, verkiantys dėl mirštančio uostamiesčio senamiesčio, tačiau patys nieko nedarantys dėl jo atgaivinimo.
Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras klaipėdiečiams ir miesto svečiams pristatė šio turistinio sezono naujieną - kulinarinį maršrutą “Klaipėda tavo lėkštėje".
“Šio sumanymo idėja yra labai paprasta. Miestiečiai ir turistai galės ne tik klaidžioti po mūsų senamiestį ir puikiai praleisti laiką, bet ir susipažinti su kulinariniu paveldu. Dabar atvykstantys turistai nuolat teiraujasi, kur galėtų paragauti tradicinių šio krašto valgių ir gėrimų", - sakė centro direktorė Romena Savickienė.
Dalyvauti šiame projekte buvo pasiūlyta apie 30 senamiestyje įsikūrusių kavinių, barų ir restoranų. Nors šioje miesto vietoje dirbantys verslininkai niekada nepraleidžia progos pasiguosti dėl merdėjančio senamiesčio ir jo tuštėjimo, nė vienas iš jų neparodė didesnio susidomėjimo.
Net ir žinodami, kad ši reklama jiems nieko nekainuos. Centras savo lėšomis pasižadėjo išleisti nemokamai platinamą gidą ir senamiesčio žemėlapį (lietuvių, vokiečių ir anglų kalbomis). Sekdami nurodytu maršrutu turistai galės pasirinkti išskirtinius meniu pasiūlymus ir pasinaudoti suteikiamomis nuolaidomis.
Pasak centro darbuotojų, jie aplankė visus potencialius projekto dalyvius ir asmeniškai juos supažindino su idėja. Ir nepasikuklino paprašyti pasirašyti, kad vėliau negirdėtų priekaištų, jog vienas ar kitas verslininkas liko pamirštas.
Tik po ilgų įkalbinėjimų dalyvauti šiame projekte sutiko aštuonios kavinės ir restoranai, jie pateikė savitus ir įvairius siūlymus - nuo kepsnių ir sriubų iki desertų bei alaus. Iš viso vienuolika patiekalų (kartu su gėrimais).
Parengta pagal dienraštį "Respublika"