• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Laikai, kai aukštosios mados podiumu žingsniuodavo perkarusios manekenės, pamažu traukiasi, užleisdami vietą sveikesnio kūno sampratai. Ko gero, nieko jau nebestebina ir „plius dydžio“ modeliai, vis labiau užkariaujantys mados pasaulį.

20

Laikai, kai aukštosios mados podiumu žingsniuodavo perkarusios manekenės, pamažu traukiasi, užleisdami vietą sveikesnio kūno sampratai. Ko gero, nieko jau nebestebina ir „plius dydžio“ modeliai, vis labiau užkariaujantys mados pasaulį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Štai modelis Ashley Graham tapo pirmuoju „plius dydžio“ modeliu, papuošusiu legendinio mados žurnalo „Vogue“ viršelį. Dizaineris Christian Siriano vasario 11 d. vykusiame Niujorko mados savaitės renginyje savo kolekcijos demonstruoti pakvietė 10 „plius dydžio“ modelių – dvigubai daugiau nei pernai. Pagaliau mada atsigręžė į didesnio dydžio rūbus vilkinčius žmones.

REKLAMA

Duoklę „plius dydžio“ madai atiduoda ir patys drabužių gamintojai. Didelių dydžių drabužių gamintojai sausį Berlyne vykusios mados savaitės metu ne tik pristatė savo naują kolekciją, bet ir pakvietė dalyvius į diskusiją apie pokyčius mados rinkoje.

Šioje diskusijoje dalyvavusi Vokietijos „plius dydžio“ supermodelis Angelina Kirsch vėliau duodama interviu laikraščiui „Bild“ prasitarė, kad tiek liekni, tiek išraiškingesnių formų modeliai daro lygiai tą patį darbą – demonstruoja gražius drabužius –, tačiau ne visi dizaineriai noriai kviečia „plius dydžio“ modelius pristatyti jų sukurtų kolekcijų. Vis dar gajus lieknumo kultas.

REKLAMA
REKLAMA

„Kitaip nei aukštoji mada, nors ir čia vyksta teigiami pokyčiai, masinės produkcijos gamintojai, kuriantys rūbus paprastiems žmonėms, labiau stengiasi jiems įtikti – nesvarbu, kokį dydį jie nešiotų – 32 ar 54“, – teigia drabužius platinančios parduotuvės otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak A. Moskvičiovo, dabartinė didelių dydžių drabužių pasiūla niekuo nenusileidžia dizainerių kurtiems rūbams – „plius dydį“ siuvantys gamintojai atsižvelgia į mados tendencijas ir savo pirkėjams siūlo didesnę stilingų drabužių įvairovę, nei ši buvo prieinama prieš 10-15 metų.

REKLAMA

Be to, gamintojai pasitelkia žinomus dizainerius, kad sukurtų išskirtines drabužių kolekcijas. Pavyzdžiui, Lietuvoje sėkmingai atstovaujamas „Sheego“ šiuo metu bendradarbiauja su dizainere Anna Scholz, kuri jaunystėje pati dirbo „plius dydžio“ modeliu, o šiuo metu kuria stilingus didelių dydžių rūbus moterims.

Tuo tarpu prekybos ekspertai tikina, kad „plius dydžio“ modeliai ne tik laužo nusistovėjusius standartus, bet ir augina drabužių gamintojų pelną. Pavyzdžiui, Amerikoje populiarus apatinių drabužių prekinis ženklas „Aerie“, savo reklamoms pradėjęs naudoti netipinio dydžio modelius, per 2015 m. išaugo 20 proc. Panašiais rodikliais gali pasigirti ir kiti drabužių gamintojai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų