Štai modelis Ashley Graham tapo pirmuoju „plius dydžio“ modeliu, papuošusiu legendinio mados žurnalo „Vogue“ viršelį. Dizaineris Christian Siriano vasario 11 d. vykusiame Niujorko mados savaitės renginyje savo kolekcijos demonstruoti pakvietė 10 „plius dydžio“ modelių – dvigubai daugiau nei pernai. Pagaliau mada atsigręžė į didesnio dydžio rūbus vilkinčius žmones.
Duoklę „plius dydžio“ madai atiduoda ir patys drabužių gamintojai. Didelių dydžių drabužių gamintojai sausį Berlyne vykusios mados savaitės metu ne tik pristatė savo naują kolekciją, bet ir pakvietė dalyvius į diskusiją apie pokyčius mados rinkoje.
Šioje diskusijoje dalyvavusi Vokietijos „plius dydžio“ supermodelis Angelina Kirsch vėliau duodama interviu laikraščiui „Bild“ prasitarė, kad tiek liekni, tiek išraiškingesnių formų modeliai daro lygiai tą patį darbą – demonstruoja gražius drabužius –, tačiau ne visi dizaineriai noriai kviečia „plius dydžio“ modelius pristatyti jų sukurtų kolekcijų. Vis dar gajus lieknumo kultas.
„Kitaip nei aukštoji mada, nors ir čia vyksta teigiami pokyčiai, masinės produkcijos gamintojai, kuriantys rūbus paprastiems žmonėms, labiau stengiasi jiems įtikti – nesvarbu, kokį dydį jie nešiotų – 32 ar 54“, – teigia drabužius platinančios parduotuvės otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.
Pasak A. Moskvičiovo, dabartinė didelių dydžių drabužių pasiūla niekuo nenusileidžia dizainerių kurtiems rūbams – „plius dydį“ siuvantys gamintojai atsižvelgia į mados tendencijas ir savo pirkėjams siūlo didesnę stilingų drabužių įvairovę, nei ši buvo prieinama prieš 10-15 metų.
Be to, gamintojai pasitelkia žinomus dizainerius, kad sukurtų išskirtines drabužių kolekcijas. Pavyzdžiui, Lietuvoje sėkmingai atstovaujamas „Sheego“ šiuo metu bendradarbiauja su dizainere Anna Scholz, kuri jaunystėje pati dirbo „plius dydžio“ modeliu, o šiuo metu kuria stilingus didelių dydžių rūbus moterims.
Tuo tarpu prekybos ekspertai tikina, kad „plius dydžio“ modeliai ne tik laužo nusistovėjusius standartus, bet ir augina drabužių gamintojų pelną. Pavyzdžiui, Amerikoje populiarus apatinių drabužių prekinis ženklas „Aerie“, savo reklamoms pradėjęs naudoti netipinio dydžio modelius, per 2015 m. išaugo 20 proc. Panašiais rodikliais gali pasigirti ir kiti drabužių gamintojai.