Pasinaudokite šiais patarimais – padės atsikratyti pilvo riebalų

Nors daugeliui žmonių rūpi jų svoris, atrodo, kad ant pilvo susikaupę riebalai kelia didžiausią susirūpinimą. Riebalų perteklius sukelia daugelį rimtų ligų, tokių kaip diabetas, širdies smūgiai, depresija ir kt.

„Bright Side“ pataria, kaip pradėti rytą, kad pamažu atsikratytumėte nereikalingų pilvo riebalų.

Neskubėkite.

Kai skubate ryte ir stengiatės nevėluoti į darbą ar mokyklą, galite jausti stresą. Dėl to jūsų organizme padidės hormono kortizolio kiekis, kuris yra atsakingas už stresą. Kaip rodo tyrimai, stresas tik prisideda prie svorio augimo.

Padarykite trumpą treniruotę.

Sportas iš tiesų yra vienas iš geriausių svorio metimo būdų, o sportas ryte taip pat gali tapti geru energijos šaltiniu.

Pusryčiams valgykite baltymus ir skaidulas.

Tyrimai rodo, kad valgant daugiau baltymų, gali vesti prie pilvo riebalų sumažėjimo. Į pusryčius būtinai įtraukite mėsą, žuvį, kiaušinius ir pupeles.

 Be to, kitas tyrimas parodė, kad skaidulų vartojimas taip pat teigiamai veikia deginant pilvo riebalus. Linų sėklos, brokoliai, avokadai ir kt. yra puikus skaidulų šaltinis, kurį galite įtraukti į savo pusryčių meniu.

Vietoj sulčių gerkite vandenį.

Sulčių gėrimas per pusryčius yra gana įprastas dalykas, tačiau tai nėra sveikas įprotis. Sultys yra pripildytos skystos fruktozės, o jas vartojant kasdien gali augti svoris. Tyrimai rodo, kad saldūs gėrimai padidina riebalų kiekį aplink kepenis. Taigi daug sveikiau skysčių poreikį patenkinti vandeniu, o ne sultimis.

Gerkite žaliąją arbatą.

Nors puodelis kavos atrodo neatsiejama ryto rutinos dalis, pakeisti ją žaliąja arbata gali būti gera mintis. Žalioje arbatoje yra ir kofeino, ir antioksidanto EGCG. Tyrimai rodo, kad EGCG gali būti tikrai naudinga numetant pilvo riebalus.


Rašyti komentarą...
S
Seenis
2021-02-01 21:45:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
Prieš valgy ar po valgio visa tai ?
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų