Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vyras iš Oklando Naujojoje Zelandijoje užsisakęs maisto į namus liko pasibjaurėjęs – jo pica buvo padengta lervomis, o išvydus tokį vaizdą valgyti tikrai nebesinorėjo.

Vyras iš Oklando Naujojoje Zelandijoje užsisakęs maisto į namus liko pasibjaurėjęs – jo pica buvo padengta lervomis, o išvydus tokį vaizdą valgyti tikrai nebesinorėjo.

Reginaldas Thalaris liko pasibjaurėjęs, kai tariamai aptiko lervų ant daugelio picų, kurias pasiėmė išsinešimui iš Naujosios Zelandijos „Domino‘s“ picerijos.

Radinys šokiravo

Reginaldas pasakojo, kad iš „Domino‘s“ Avondale mieste nusipirko keturias picas, kad galėtų jomis pavaišinti darbuotojus po darbo. Suvalgęs keletą gabaliukų, vyras tvirtino, kad ant savo picos aptiko lervų, kurias išvydus tiek jam, tiek kitiems darbuotojams pasidarė bloga, rašo dailystar.co.uk.

Vyras pasidalino picos nuotraukomis, jose lervos matomos ant kumpio ir pepperoni gabalėlių. Įpykęs Reginaldas pareiškė, kad „pasibjaurėjo“ išvydęs tokį radinį.

REKLAMA
REKLAMA

Jis sakė: „Buvo šlykšti. Užsisakėme keturias picas, bet atidarę dėžutę su pepperoni pica, ant kumpio pamatėme lervas. Tai buvo šlykštu. Atvirai pasakius, norėjau spjaudytis. Jei kas nors paklaus, ar norėčiau picos, manau, kitą kartą atsisakysiu.“

Kaltės neprisiima

„Domino‘s“ kaltinimus neigia, jų atstovas sakė, kad labai mažai tikėtina, jog lervos būtų aptiktos prieš perkant picas. Atstovas taip pat pareiškė, kad kiaušinėliams „neįmanoma“ išgyventi karštose orkaitėse.

Jis sakė: „Domino‘s“ labai rimtai žiūri į maisto saugą ir užtikrina, kad šių standartų būtų laikomasi reguliariai tikrindama parduotuves ištisus metus.“

Reginaldas sakė, kad „Domino‘s“ pasiūlė grąžinti pinigus, tačiau atsisakė prisiimti atsakomybę ir įrodyti, kad vyras neteisus.

„Grąžinome picą, kad pasiskųstume, ir pasikalbėjome su darbuotoja, bet mums buvo pasakyta, kad vadybininko šiuo metu nėra ir sugrįžtume vėliau. Jie man grąžino pinigus, bet man nebuvo svarbiausia pinigai. Mes grįžome kitą dieną, bet mums vėl buvo pasakyta, kad vadybininko nėra“, – pasakojo R. Thalaris.

„Domino‘s“ atstovas teigė, kad jie elgėsi sąžiningai, grąžindami klientui pinigus.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
toliau skaitykite
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų