Kelionių organizatorius „Novaturas“ šią vasarą lietuvius ragins keliauti racionaliai ir taupiai. Bendrovės diegiama nauja kelionių linija „Eco Travel“ neslepia ambicijų atostogautojams pasiūlyti mažiausias kainas rinkoje.
„Lietuvoje keičiasi atostogų kultūra. Žmonės, planuodami savo atostogas, nori mokėti už tai, ko jiems tikrai reikia, nepermokant už „prabangos paslaugas“ - teigė „Eco Travel“ rinkodaros direktorius Tomas Mikalonis.
Kaip pavyzdį naujai steigiama kompanija nurodo lauko tenisą. Jei žmogus lauko teniso žaisti nemėgsta, kodėl jis turėtų apsistoti viešbutyje, kuriame yra keli teniso kortai. Savaime suprantama, tai – įtraukta į viešbučio kaštus.
„Prieš keletą metų žmonės dažniau ieškojo įvairių krypčių ir egzotikos, o pastaraisiais metais daugelis renkasi patikrintus ir pasiteisinusius populiarius kurortus“, - naujas tendencijas apžvelgė T.Mikalonis.
„Pigu“, kaip bebūtų, nereiškia „prasta“. „Eco Travel“ neatmetė galimybės, klientams siūlysianti ir penkių žvaigždučių viešbučius, tačiau už gerokai mažesnę kainą. Anot bendrovės, penkios žvaigždutės ne visada parodo tikrąjį viešbučio lygį. Tarkim, jis gali turėti puikų aptarnavimą, maistą ir gražią teritoriją, tačiau būti įsikūręs per kilometrą nuo jūros.
„Jei mes norime paplūdimio, šilto oro, geros saulės ir ramybės, ar tikrai derėtų mokėti už pompastišką viešbutį, kuriame organizuojami triukšmingi renginiai ir diskotekos. Gal geriau išsinuomoti daug pigesnį, lūkesčius atitinkantį viešbutį ir taip patenkinti savo poreikius?“, - toliau samprotavo „Eco Travel“ rinkodaros vadovas.
Svarbiausia, anot „Eco Travel“ idėjos tėvų, taupiai keliauti norintiems žmonėms yra išsiaiškinti lūkesčius. Tik tuomet kelionių specialistai galės parinkti atitinkamą produktą už žemiausią kainą.
„Dažniausiai žmonės atostogų metu nusivilia ne viešbučių kokybe, o dėl to, kad iki galo nėra teisingai išaiškinami jų poreikiai ir sukomplektuojamas ne geriausias variantas“, - sakė bendrovės atstovai.
„Eco Travel“ rinkodaros direktorius neslėpė, kad naujoji kelionių koncepcija yra paremta masto ekonomijos modeliu, todėl jų bendrovė dėmesį telks į lietuvių pamėgtus ir iškeliautus kraštus. Jie klientams siūlys keliauti į Turkiją, Egiptą, Bulgariją, Ispaniją, Graikiją (Kretą ir Salonikus) ir Tunisas. Pasak jo, kompanija dėl geriausių kainų derasi „iki paskutinio kraujo lašo“.
Kelionės bus vykdomos, bendradarbiaujant su „FlyLAL Charters“. Be to, bus siūlomos ir pažintinės kelionės autobusu.
Šių kelionių metu neatsisakoma galimybės grįžti prie senos tendencijos naktį kitą praleisti autobuse.
„Lietuvoje yra daug intelektualių žmonių, negalinčių įpirkti visų nakvynių viešbutyje, tačiau jiems yra itin svarbu patirti pažinimo džiaugsmą“, - situaciją komentavo bendrovės atstovai.
Pirmasis bendrovės skrydis kils jau balandžio 17-ąją į Turkiją. Planuojama, kad naujojo kelionių organizatoriaus paslaugomis šią vasarą pasinaudos daugiau nei 15 tūkst. žmonių.
Paklaustas, kaip reaguoja konkurentai į šį krizės metu patrauklų projektą, „Eco Travel“ rinkodaros vadovas teigė priešiškos reakcijos kol kas nesulaukęs, tačiau pripažino, kad kelionių rinkoje nuolat vyksta „povandeninės srovės“. „Eco Travel“ savo ruožtu keliautojų širdis sieks užkariauti patikimumu ir ilgamečiu „Novaturo“ įdirbiu.
TIK FAKTAI:
„Eco Travel“ tikslas – mažiausios kainos rinkoje.
Į projektą buvo investuota daugiau nei milijonas litų. Tikimasi, jog investicijos atsipirks per dvejetą metų, o 2010 m. vasaros sezono metu su bendrove poilsiaus 15 tūkst. turistų. Šio sezono metu „Eco Travel“ apyvarta turėtų siekti 20 mln. litų.
Bendrovė Lietuvoje turėtų užimti bemaž 10% rinkos.
Per pirmąjį pardavimų mėnesį „Eco Travel“ rezultatai pralenkė jos kūrėjų lūkesčius.