Vis daugiau į Azijos šalis keliauti pasirenkančių lietuvių tarpe sparčiai populiarėja Kinijos ir Honkongo kryptys. Vieno pagrindinių Lietuvoje kelionių organizatoriaus į Azijos šalis, kompanijos „Voyage-voyage”, prognozėmis, keliaujančiųjų srautas į Kiniją šiemet gali išaugti net 40-50 proc. Tam įtaką daro galimybės šalyje pigiai apsipirkti ir paragauti tikro kiniško maisto.
„Iki šiol rinkoje aptarnavome ir stebėjome didelius keliaujančiųjų į Indiją srautus, tačiau ši banga po truputį slūgsta, o į labiausiai lietuvių lankomų Azijos šalių pirmą vietą greitu metu turėtų išsiveržti Kinija ir Honkongas. Manome, kad taip yra todėl, kad žmonės, apsisprendę susipažinti su Azijos kultūromis, pradėjo nuo kelionės į Indiją, o antrąjai pažinčiai su Rytais renkasi Kiniją”, - sakė „Voyage-voyage” verslo plėtros vadovė Ingrida Navickaitė.
Jos teigimu, rinktis keliauti į Kiniją daugeliui atrodo patrauklu ir saugu, nes didmiesčiuose išpopuliarėję kiniško maisto restoranai leido daugeliui apsiprasti ir susipažinti su šios šalies virtuve. „Lietuviams tikrai svarbu, ką jie kelionės metu valgys ir ar tai bus priimtina jų skoniui. Todėl, kad ir kaip keistai skambėtų, restoranuose įgyta pirminė keliautojų pažintis su azijietišku maistu mums padeda populiarinti Kiniją”,- pasakojo I.Navickaitė.
Lietuvius Kinija vilioja ir dėl galimybių kelionės metu įsigyti įvairių daiktų, kurių čia galima rasti už gerokai mažesnes kainas nei Europoje. „Voyage-voyage” atstovės teigimu, pirkiniais ypatingai domisi vyrai, kuriems įdomu, ar Kinijoje įmanoma rasti, pamatyti ir įsigyti prestižinių elektronikos prekės ženklų kopijų.
„Kinija daugeliui asocijuojasi su pigia masine gamyba ir nuplagijuotais produktais. Žinoma, tokių čia tikrai galima rasti, tačiau šioje šalyje galima įsigyti ir tikrai labai kokybiškų ir, beje, nepigių daiktų, drabužių, technikos. Mūsų kelionių vadovai yra susidūrę su įvairiausiais pageidavimais apsipirkti, ir juos pasistengia išpildyti, jei tik keliaujančių grupėje būna norinčių”, - pasakoja vadovė.
Keliones į Kiniją „Voyage-voyage” organizuoti pradėjo dar pernai, kuomet norinčiųjų atostogauti šioje šalyje skaičius iškart susilygino su keliautojų į populiariąją Indją gausa. Šiemet kompanija ėmėsi organizuoti papildomas keliautojų grupes rudens periodui, kadangi beveik visos vietos iki to laiko yra parduotos.