Vladimirą Putiną garbinanti verslininkė, kuri laiminga pozavo šalia V. Putino su maudymosi kostiumėliu ir marškinėliais, pavasarį tikino, kad „niekada nematė nė vieno prekės ženklo, kuris taip nepagarbiai elgtųsi su savo klientais“.
Tokios moters kalbos sklido po to, kai reaguodami į Vakarų sankcijas, garsūs prekiniai ženklai, tokie kaip „Chanel“ ir panašiai, nusprendė, jog ne tik Rusijoje nebepardavinės savo produkcijos, tačiau ir kitose valstybėse jos neparduos atvykusiems rusams.
Veidmainystė
Reaguodama į tokius sprendimus, balandžio mėnesį, Monake gyvenanti rusė Viktorija Bonya, kuri socialiniame tinkle „Instagram“ turi daugiau nei 9 mln. sekėjų, paragino kitas ruses nuomones formuotojas protestuoti prieš Vakarų sankcijas dėl V. Putino sukelto karo Ukrainoje, rašoma mirror.co.uk.
Moteris ragino daugiau nieko nebepirkti iš „Chanel“ parduotuvių. „Jeigu „Chanel House“ negerbia savo klientų, kodėl mes turėtume gerbti jų darbus? Viso gero.“
Po tokio pareiškimo moteris vaizdo įraše sukarpė savo „Chanel“ rankinę žirklėmis. Visgi, ir taip juokinga situacija nebūtų dar labiau absurdiška, jeigu moteris, po kelių mėnesių nebūtų pastebėta su nauju „Chanel“ rankinuku.
Viktorija buvo apkaltinta veidmainyste, po to, kai ši savo „Instagram“ paskyroje paskelbė nuotraukas, kuriose ji matyti atostogų metu Dubajuje sėdinti automobilyje ir per petį persimetusi „Chanel“ rankinę.
Dauguma rusų iki pat dabar nieko negali nusipirkti iš „Chanel“ parduotuvės, kadangi šio prekės ženklo namai buvo uždaryti visoje Rusijoje, o užsienyje jie taip pat nieko neparduoda Rusijos valstybės piliečiams.
Rusijos socialistai teigia, kad draudimas pirkti „Chanel“ yra „rusofobija“. Maskvos užsienio reikalų ministerijos atstovė Marija Zacharova anksčiau apkaltino „Chanel“ prisijungus prie „rusofobiškos kampanijos“, kuria siekiama „sumenkinti Rusiją“.
Ji sakė: „Antrojo pasaulinio karo metu pati Coco Chanel buvo Trečiojo Reicho bendradarbė ir agentė.“