
„Lenkijoje ralio kroso discipliną pasirinkę sportininkai prieš maždaug 4-5 metus išgyveno tam tikrą krizę, kai finansinių sunkumų patyrė senieji čempionato rėmėjai. Tada buvo varžybų kalendorius buvo susitraukęs iki minimumo, o konkurencija sumenko. Tačiau dabar kaimynai vėl išgyvena pakilimą, jų trasos Torunėje ir Varšuvoje atitinka aukščiausius europinius standartus, yra nė kiek ne prastesnės nei įrengta Bikerniekuose. Beje, spalio pradžioje Torunėje kaip tik ir paaiškės, kas šiais metais taps Lietuvos čempionais“, – pasakoja K. Gudžiūnas.
Šįkart Vilkyčiuose bus galima stebėti ir mūsų akiai egzotiškai atrodančių Lenkijos čempionate „Sciecento Cup“ bei „Fiat 126 Cup“ klasėse startuojančių automobilių kovas. Itin gausi, su 9 dalyviais, „BMW E36“ ralio kroso meistrų klasė. Pati mažiausia, tačiau galinti daugiausia emocijų sukelti klasė „Junior 1000“. Joje viso labo trys pirmuosius žingsnius automobilių sporte žengiantys vaikai – Raminta Jankauskaitė, Valdas Mikužis ir Normantas Lepšys. Vienuolikmetė Raminta vairuos „Opel Corsa“, o abu berniukai – „Toyota Yaris“ autobilius.
Iš viso antrajame Baltijos šalių, Lenkijos ir Lietuvos ralio kroso čempionato etape iš viso startuos 58 sportininkai. Šios lenktynės dedikuotos Lietuvos valstybės atkūrimo 100-mečiui paminėti.

