„Viada-Multi FX“ ekipos gretose geriausiai sekėsi Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetui. „Škoda Fabia R5“ vairavęs ekipažas absoliučioje įskaitoje iškovojo trečiąją vietą, o savo klasėje žengė ant antrojo prizininkų pakylos laiptelio. Po finišo Giedrius Notkus tvirtino, kad komandos rezultatu yra patenkintas, tačiau sau išliko kritiškas – pirmąją ralio dieną kai kurie jo bandymai sumažinti atsilikimą nuo lyderio virsdavo klaidomis, pareikalavusiomis brangių sekundžių.
Dėl šios priežasties panevėžietis antrąją ralio dieną turėjo važiuoti tarsi peilio ašmenimis, tačiau pavyti ralio lyderio jam nepavyko. Visgi Lietuvos ralio čempionas tvirtina, kad svarbiausia yra tai, jog pavyko finišuoti sveiku automobiliu, o kai kurių greičio ruožų rezultatai bylojo, kad važiuoti į tą pačią sekundę su aukščiau klasifikuojamais oponentais tikrai galima.
„Esu maksimalistas, todėl noriu kiekvieną sykį kilti vis laipteliu aukštyn. Galbūt būtent iš to noro pasiekti dar geresnį rezultatą šįkart buvo persistengta ir padaryta klaidų. Jos gal ir neatrodė didelės, bet ralio pabaigoje susidėjo į vieną visumą ir nulėmė tokį rezultatą. Pradžia buvo gera, per pirmus du greičio ruožus niekur toli neatitrūko ir Martynas Samsonas. Nuotaikos buvo optimistinės, bet po pergrupavimo prasidėjo klaidos“, – sakė Giedrius Notkus.
„Vienoje iš greičio gesinimo zonų, stabdant automobilis pasisuko šonu. Nenorėjau jos nuversti, todėl pravažiavome šalia, jungėme atbulinę pavarą ir grįžome gesinimą įveikti tinkamai. Taip sudegė dešimt sekundžių. Tačiau dar blogiau buvo ketvirtame greičio ruože, kai viename iš posūkių pajaučiau, kad važiuojame su nuleistu galiniu ratu. Iki finišo važiavome mažesniu tempu ir vėl praradome laiko – apie 12 sekundžių. Galvojome, kad atsigriebsime naktiniuose greičio ruožuose, bet ir vėl padariau klaidų. Per dulkes sunkiai mačiau kur važiuoti, pralėkiau posūkį, traukiau rankinį stabdį, užgesau, nes buvo įjungta trečia pavarą. Tai kol užvedėme variklį, kol pajudėjome, vėl sugaišome laiko. Taigi, ta pirma diena buvo tokia nervinga“, - pasakojimą tęsė Giedrius Notkus.
Po pirmos ralio dienos Martyno Samsono persvara prieš Giedrių Notkų siekė jau daugiau nei minutę, o tai reiškė, kad dėl absoliutaus nugalėtojo vardo kovoti bus itin sunku. Tuomet Giedrius Notkus ėmė koncentruotis į kitą užduotį – mėginti pavyti Vladą Jurkevičių, kuris rikiuotėje buvo įsiterpęs tarp jo ir Martyno Samsono.
„Antrą dieną viskas klojosi neblogai. Rodėme gerus laikus. Keletą kartų buvome antri, pavyko laimėti vienuoliktą greičio ruožą. Tikrai įsivažiavau. Tik šiek tiek persistengiau su paskutiniu „Powerstage“ ruožu, už kurį duodama papildomų taškų. Jis kartojosi su dešimtu greičio ruožu, o jame nuo Vlado Jurkevičiaus mes atsilikome vos 0,09 sek. Taigi, paskutiniame, dvyliktame greičio ruože nusprendžiau šiek tiek „dadėti“. Tačiau rizika nepasiteisino - prieš greičio gesinimo zoną bandžiau kiek vėliau stabdyti ir to padaryti nespėjau. Vėl reikėjo naudoti atbulinę pavarą ir supratome, kad Vlado jau nebepavysime“, - sakė Giedrius Notkus, galiausiai įsitvirtinęs trečioje bendrosios įskaitos vietoje ir antroje vietoje savo klasėje.
Kitas „Viada-Multi FX“ komandos pilotas Jonas Sluckus tvirtino, kad labiau nei trečia vieta klasėje ir trylikta pozicija absoliučiai jis džiaugiasi pasiektu finišu. Po praėjusiais metais patirtos smarkios avarijos lenktynininkas vis dar bando sugrįžti į ritmą ir atgauti formą, tačiau teigia, jog kai kuriose situacijose jam dar trūksta pasitikėjimo. Jonas Sluckus pasakoja, kad iš pasąmonės vis dar išlendančias baimes galima įveikti tik važiuojant dar daugiau sportinių kilometrų. Būtent tai ir numatyta šių metų lenktynininko programoje.
„Norėjome pasirodyti geriau, bet nepavyko. Po visų tų įvykių esu vis dar grįžime į tokią formą, kurioje buvau. Ralį pradėjome gana vangiai, bet vėliau pavyko kiek labiau įsivažiuoti. Nors ties tramplino ir posūkio kombinacija dar sudreba koja. Prieš varžybas Lazdijuose turbūt pasidarysime testų sesiją, nes iki šiol tam laiko neturėjome. O šiaip rezultatu, šturmanu Dainiumi Alekna esu patenkintas. Jis dirba profesionaliai“, - sakė Jonas Sluckus.
Sauliaus Trapuilos ir Mindaugo Meilūno tandemas, lenktyniavęs BMW M3 automobiliu, buvo greičiausias dviejų varančiųjų ratų kategorijoje. Tiesa, jiems jau antrą ralį iš eilės užduotį palengvina vis su techninėmis problemomis susiduriantis pagrindinis oponentas Justas Tamašauskas. Šįkart šio sportininko pasitraukimas buvo dar ankstyvesnis, tad Sauliaus Trapuilos ir Mindaugo Meilūno ekipažui teko ieškoti varžovų absoliučioje įskaitoje, kadangi klasėje daugiau galinčių dalyvauti lygiavertėje kovoje neatsirado.
„Kadangi greičio ruožus užsirašėme tikrai gerai, važiuoti irgi gavosi puikiai. Ypač pirmą dieną. Tikrai nedarėme klaidų, važiavome ant kelio. Ypač patiko naktiniai greičio ruožai – ir puikiai susireguliavome žibintus, ir smulkiai užsirašėme stenogramą. O antrą dieną jau klojosi kiek sunkiau. Atsirado klaidų ir vairavime, ir stenogramos skaityme, tačiau į pabaigą vėl atsigavome. Turėjome vieną problemą su kardanu – mechanikams teko jį keisti. Šiek tiek pavėlavome išvažiuoti iš serviso, tai gavome pusę minutės baudos, bet rezultatui tai įtakos neturėjo, nes jau buvo pasitraukęs Justas Tamašauskas ir nebeturėjome lygiaverčių varžovų. Kadangi klasėje intrigos nebebuvo, ėmėme dairytis į bendrąją įskaitą, pasivaržėme su komandos draugu Jonu Sluckumi ir bendroje įskaitoje išsirikiavome iškart už jo, atsilikdami vos 0,2 sekundės“, - kalbėjo Saulius Trapuila.
Komandinėje įskaitoje „Viada-Multi FX“ ekipa iškovojo antrąją vietą, nusileisdama tik „Samsonas Motorsport“ ekipai.
Visi komandos vairuotojai tvirtina, kad su nekantrumu dabar laukia trečiojo LARČ etapo Lazdijuose. Ten organizatoriai žada visiškai naujus greičio ruožus su vos keliomis seniau raliui naudotomis atkarpomis. Be to, ralyje startuos ir Vaidotas Žala, su kuriuo rezultatais pasimatuoti itin nekantrauja Giedrius Notkus.