Visą reportažą žiūrėkite straipsnio viršuje.
Šiais padidinto pravažumo krosoverių ir elektromobilių laikais, „Škoda“ vis dar siūlo tai, ko nori nemaža dalis vairuotojų – praktiškus universalus su dyzeliniais varikliais. Būtent tokia buvo ir laidos „Autopilotas“ žurnalisto Vytenio Kudarausko bandoma „Octavia“.
„Automobilis kurį vairuoju, yra pagamintas 2021-aisiais, turi 2.0 l., 150 arklio galių dyzelinį variklį suporuotą su septynių pavarų, dvigubos sankabos automatine greičių dėže. Optimalus derinys dinamikos, degalų ekonomijos ir komforto atžvilgiu. Būtent dėl šios priežasties tokios „Octavia“ ne retai, vos po kelių metų eksploatacijos, gali būti įveikusios ir 200 tūkst. ar daugiau kilometrų. Nes tai yra automobilis sukurtas važiuoti ir daryti tai gerai, – teigė šį automobilį išbandęs V. Kudarauskas. – Važiuoklė suderinta per viduriuką – pagirtinai sugeria kelio nelygumus, yra minkšta, todėl nevargina nei mieste, nei ilgose kelionėse, tačiau ir posūkių nebijo. Pavarų dėžė veikia labai sklandžiai ir puikiai suderinta su dyzeliniu varikliu. Todėl, jei automobiliui nėra keliami kokie nors išskirtiniai reikalavimai, surasti šio automobilio trūkumų yra labai sunku.“
Tokios „Škoda Octavia“ taip pat turi ir kitokius variklius. Pavyzdžiui, benzinius 1.0 l, kurie turi 110 arklio galių, taip pat 1.5 l su 130 arba 150 bei sportiškoji RS versija su 2.0 l, 245 arklio galių varikliu.
Stebinantis praktiškumas ir ilgaamžiškumas
Be 150 arklio galių 2 l. dyzelio versijos, dar buvo ir silpnesnė su 116, arba galingesnė, su 200 arklio galių. Galima rinktis ir iš tinklo įkraunamą hibridą – silpnesnį, kurio 1.4 l benzininis bei elektros varikliai pasiekia 200 arklio galių pajėgumą, arba galingesnę versiją su 245 AG.
„Ketvirtos kartos „Octavia“ yra tiesiog patogus ir praktiškas automobilis, su tiek kokybės, kiek to reikia, kad būtų išlaikyta patraukli kaina bei jaukumas. Nesvarbu, pasirinksite universalą ar liftbeką, šis modelis siūlo pakankamai erdvės sėdintiems tiek priekyje, tiek ir gale. Taip pat gausite ir praktišką bagažinę – į universalą galima sutalpinti 640 litrų krovinį, o į lifbeką kiek mažiau, 600 litrų“, – automobilio privalumus vardijo V. Kudarauskas.
Didelė rida – ne mirties nuosprendis
Tai taip pat ypač gerai subalansuotas modelis, galintis patenkint labai didelės dalies vairuotojų poreikius. Būtent todėl šis automobilis yra toks populiarus, o dažną pirkėją išgąsdina ir nemenka tokių naudotų automobilių rida. Visgi automobilius pardavinėjančios įmonės vadovas tikina, kad naudotas „Octavia“ prieš perkant būtina gerai patikrinti.
„Perkant tokį „Škoda Octavia“ automobilį sakyčiau, kad būtinai reikia žiūrėti į istoriją, kad automobilis turėtų labai aiškią istoriją, su labai aiškia rida, kaip automobilis buvo eksplotuotas, kaip automobilis buvo aptarnautas, kada keista alyva ir taip toliau. Pirkėjas turėtų prašyti iš pardavėjo istorijos pasitikrinti, o jeigu jos nebūtų, siūlyčiau pasitikrinti oficialiame servise, nes jie labai mėgstami ir tikrai prisukama su jais nemažai kilometrų“, – šio automobilio pirkėjams rekomendavo „Gelgotos transportas“ vadovas Artūras Dambrauskas.
Tačiau būtina pabrėžti ir tai, kad jei tik automobilis iki tol buvo tinkamai prižiūrimas, didelė rida tikrai netaps mirties nuosprendžiu.
Didžiausi trūkumai
Visgi kai kurie vairuotojai turi tam tikrų nusiskundimų šiuo modeliu.
Dažniausiai problemų kelia multimedijos sistema, kuri stringa ir kartais neveikia visiškai, o padėtį pataiso programinės įrangos atnaujinimas.
Dalis vairuotojų skundėsi ir dėl sugedusių 1.0 bei 1.5 l benzininių variklių turbinų gedimų, o perkant vieną iš tokių pasiūlymų su rida didesne nei 200 tūkst. kilometrų, papildomą dėmesį reikėtų skirti paskirstymo grandinei.
Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10 val.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE: