REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


770 tūkst. eurų – tokia yra pradinė, ribotos laidos „Ferrari SF90 XX Stradale“ modelio kaina, kuri, greičiausiai, potencialiems šio automobilio pirkėjams neatrodys baisi. Kita vertus, kuomet „Ferrari“ pristato patį pajėgiausią hibridinį automobilį, vargu ar potencialiems „SF90 XX Stradale“ pirkėjams tai rūpės.


770 tūkst. eurų – tokia yra pradinė, ribotos laidos „Ferrari SF90 XX Stradale“ modelio kaina, kuri, greičiausiai, potencialiems šio automobilio pirkėjams neatrodys baisi. Kita vertus, kuomet „Ferrari“ pristato patį pajėgiausią hibridinį automobilį, vargu ar potencialiems „SF90 XX Stradale“ pirkėjams tai rūpės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari“ laikydamasi visų, ribotos laidos modelių gamybos tradicijų, italų bendrovė planuoja pagaminti tik 799 „SF90 XX Stradale“ kupė vienetų. Jeigu dar to negana, „Ferrari“ kolekcionieriams pasiūlys „SF90 XX Spider“ kabrioletą, kurių bus pagaminta dar mažiau – tik 599 vienetai.

REKLAMA

Nepriklausomai nuo to, abudu automobiliai buvo kuriami tam, jog galėtų suteikti pačią didžiausią emocijų, adrenalino injekciją, kokią tik gali suteikti vienas brangiausių pastarojo dešimtmečio „Ferrari“ automobilių.




Ferrari SF90 XX Spider


Ferrari SF90 XX Spider


Ferrari SF90 XX Spider


Ferrari SF90 XX Spider


Ferrari SF90 XX Spider


Dar daugiau galios


„SF90 XX“ modeliuose naudojama ta pati iš tinklo įkraunama hibridinė jėgainė, kaip ir standartiniame modelyje, kurią sudaro V8 variklis su dviem turbokompresoriais ir trys elektros varikliai. Tačiau „SF90 XX“ modelyje „Ferrari“ inžinieriai patobulino V8 variklį, jog ribotos modelyje jis išvystytų daugiau galios.

REKLAMA
REKLAMA

Patobulintame variklyje atsirado nauji stūmokliai, inžinieriai padidino suspaudimo laipsnį. Šių, nors ir smulkių, modifikacijų dėka, variklio galia išaugo iki 797 arklio galių. Kartu su elektros motorais, maksimali hibridinės pavaros galia dabar sieks 1 030 arklio galių.


„SF90 XX“ taip pat turės „Extra Boost“ funkciją, kuria bus galima naudotis tik naudojant „Qualify“ važiavimo režimą. „Ferrari“ inžinieriai teigia, jog ši funkcija akimirksniu padidinti automobilio greitį, kiekvieną kartą, kai prieš vairuotojo horizonte atsiranda tuščia, ilga, tiesioji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Verta pažymėti, jog „Extra Boost“ funkcija bus galima panaudoti tik 30 kartų, arba iki tol, kol išsikraus baterija. Jeigu „Extra Boost“ funkcija nesinaudosite, tuomet vien baterijoje esančios įkrovos, naudojant tik elektrinį važiavimo režimą, automobilis galės tyliai įveikti maždaug 25 kilometrų atstumą.


Buvo patobulinta ir automobilio aštuonių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžė. Nauja pavarų dėžės valdymo programa buvo pasiskolinta iš „Daytona SP3“, o pavarų perjungimą nuo šiol lydės šaižus išmetimo sistemos garsas.

REKLAMA

Oficialiai „Ferrari“ skelbia, jog naujasis modelis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 2,3 sekundės, arba 0,2 sekundės greičiau nei standartinis „SF90“, tačiau įvairūs praktiniai bandymai rodo, jog „SF90 XX“ tikrai iki 100 km/val. įsibėgės greičiau.




Ferrari SF90 XX Stradale


Ferrari SF90 XX Stradale


Ferrari SF90 XX Stradale


Ferrari SF90 XX Stradale


Ferrari SF90 XX Stradale


Įspūdinga prispaudžiamoji jėga


Be milžiniško fiksuoto galinio sparno, „Ferrari“ pertvarkė didžiąją dalį „SF90“ aerodinaminių elementų, kad padidintų prispaudžiamąją jėgą. Kompanija teigia, kad „SF90 XX“ gali sukurti maksimalią 529 kg prispaudžiamąją jėgą važiuojant 250 km/val. greičiu, o tai – didžiulis šuolis. Standartinis „SF90“ generuodavo 390 kg prispaudžiamąją jėgą.

REKLAMA

Naujame modelyje buvo paliktas aktyvusis galinis spoileris, kuris buvo pertvarkytas taip, kad veiktų kartu su fiksuotu sparnu ir būtų perjungiamas į mažos ir didelės prispaudžiamosios jėgos pozicijas.


Variklio gaubtą skiria dvi angos, kurios tarnauja kaip oro, patenkančio per priekinius radiatorius, išmetimo kanalas. Karšto oro srautai iš šių ortakių nukreipiami aukštyn ir virš automobilio stogo, o vėsesnis oras nukreipiamas aplink kabiną į dideles šonines angas, skirtas V8 varikliui aušinti.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų